siis 2,5 vuotta sitten ulkona bilettämässä ilman miestäAlkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 12:43 äiti-81 kirjoitti:tänään olen lähdössä likkaporukalla baariin,viimeeksi olen käynyt n.2,5 vuotta sitten ulkona.kaupassa ja kahvilla kaverilla pääsen käymään n.2-3 kertaa viikossa.elikkä viikonloppuisin.mies töissä su-to ja toisella paikkakunnalla,minä neljän alle 5v.lasten kanssa kotona
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 23:28 äiti kirjoitti:Lapsemme on nyt vuoden ja 2 kuukautta päälle. Vielä en ole ollut missään muualla, kuin pari kertaa lääkärissä erossa lapsestani. Ei tulisi vielä mieleenikään antaa häntä yö kylään!! En ymmärrä miten joillakin voi olla semmoset baari himot, että vie vauvan yökylään, jotta pääsee itse baariin. Parisuhdetta hoidetaan iltaisin, kun lapsi unilla. Kyläilemään mennään tietysti lapsen kanssa ja lapsiperheenä minun mielestä kuuluu tehdä asiat yhdessä! Ei vois vähempää kiinnostaa joku tunkkainen baari! Eihän siellä voi edes jutella. Kun ei mitään kuule.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 10:53 Hay-D kirjoitti:mä käyn viihteellä itsekseni noin kerran kahessa viikossa. Joskus olen koko yön ja vedän #&%?$!* olalle. Joskus käväsen vaan laulamassa karaokea ja olen autolla liikenteessä. Tämän lisäksi saan kyllä käydä itsekseni kaupoilla ja kaupungillakin, melkein päivittäin. Jonkun mielestä menen liikaa, mutta valitettavasti en ole mikään kotiäiti henkeen ja vereen. Jos se tekee minusta huonon äidin, niin vissiin mun lapset sitten otetaan huostaan jossain vaiheessa
irtautumisella ei mun mielestä tarkoteta ainoastaan baareissa lorvimista, vaan myös sitä että käy vaikka yksin kävelyllä..... siis ihan mitä tahansa toimintaa, jolloin jättää lapsensa jonkun muun vastuulle. tekstistä päätellen sulla on ainoastaan yksi lapsi, ja muistan itsekin varsin hyvin miten hankalaa sitä ekaa lasta on antaa hoitoon pidemmäksi aikaa. meillä esikko oli ekaa kertaa hoidossa 11kk vanhana, pakon edessä ku mä olin jo toistamiseen synnärillä, mies tietenki mukana. jotenki toisen lapsen hoitoon antaminen on jo paljon helpompaa, ku mukana on se isompi sisar, niinku niistä nyt olis toisilleen turvaa....Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 23:28 äiti kirjoitti:Lapsemme on nyt vuoden ja 2 kuukautta päälle. Vielä en ole ollut missään muualla, kuin pari kertaa lääkärissä erossa lapsestani. Ei tulisi vielä mieleenikään antaa häntä yö kylään!! En ymmärrä miten joillakin voi olla semmoset baari himot, että vie vauvan yökylään, jotta pääsee itse baariin. Parisuhdetta hoidetaan iltaisin, kun lapsi unilla. Kyläilemään mennään tietysti lapsen kanssa ja lapsiperheenä minun mielestä kuuluu tehdä asiat yhdessä! Ei vois vähempää kiinnostaa joku tunkkainen baari! Eihän siellä voi edes jutella. Kun ei mitään kuule.