koska olet ollut kuumeessa viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon jo kauan pohtinu sitä et mikä siin on ettei se kuume nouse vaikka olis toinen jalka haudassa noin muuten?

mäki flunssaa oon potenu aika rankkaaki pari kertaa mut kuume ku se ei vaan nouse.

ukko se haravoi kaikki rutot mitä on liikentees ja mut ne kiertää aika ilosesti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä oon jo kauan pohtinu sitä et mikä siin on ettei se kuume nouse vaikka olis toinen jalka haudassa noin muuten?

Välttämättä ei ole hyvä asia, jos kuume ei nouse. Kuume on kuitenkin osa elimistön puolustautumismekanismia vieraita pöpöjä vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Välttämättä ei ole hyvä asia, jos kuume ei nouse. Kuume on kuitenkin osa elimistön puolustautumismekanismia vieraita pöpöjä vastaan.

no sitäkin oon miettiny ja toivonukki et nousis se kuume et tappais pöpöt nopeemmin.

Ei voi muistaa, joskus ala-asteella se oli, ihmeteltiin kun ei kuume laske ja olikin keuhkuputkentulehdus mitä en itse edes huomannut :D Siis en huomannut että olisi tuntunut jotenkin ihmeelliseltä/erilaiselta

Muutaman viikko sit olin kuumeessa (ihan flunssaksi lääkäri sanoi ) sitä edellistä kuumetta en muista koko aikuisiältä.

2 kertaa viime vuosien aikana sairastanu keuhkokuumeenkii ja kummallakaan kerralla ei ollu kuumetta! 1 influenssakin meni (lääkäri sanoi influenssaksi ) toissa vuonna kaikilla muilla oireilla paitsi sitä kuumetta ei tullu.