Koska + näkyy testissä?

heips

Tein toisen negan tänä aamuna ja perjantaina ois pitänyt alkaa, olleet päivälleen tarkat aiemmin. Ei näy menkkoja vielä. Viime raskaudesta näytti heti kahen päivän jälkeen plussan. Näköjään ( jos onnellisesti oisin kuitenkin raskaana) niin erot ovat niin RASKAUSKOHTAISIA. Olen kuullut tutulta että JOPA viikon jälkeen hällä oli näyttänyt negaa, mutta muuttui kuitenkin plussaksi. EN suostu heittää pyyhettä kehään! Vielä!!
 
Oli pakko kirjautua vihdoin pitkän palstalla hengailun jälkeen. Olen niin äimänä tämänaamuisesta plussasta! Aiemmat kierrot pillerien lopettamisen jälkeen ovat olleet 31 ja 28, joten tein tässä kierrossa testit kp 27 ja 34. Molemmat oli negoja. Tänään tein vielä yhden testin (kp 42), ja plussahan sieltä pärähti! On ollut varmaan aiempaa pidempi kierto, muuta selitystä en keksi. Nyt hermoilen kp 37 nautittua alkoholimäärää, mutta turhaa kai se on, tehty mikä tehty. Oletan, että kierto on ollut myöhäinen ja tuolloin on ollut vasta viikko 4 alussa. Mutta huh, mikä yllätys! Oireena vain alavatsan väännöt ja liian niukat kuukautiset ollakseen olleet kuukautiset.
 
En lukenut muita viestejä kuin tuon sinun aloituskyssärin niin en tiedä yhtään mitä tänne on vastattu mutta siltikin lyö lusikkani soppaan. :wave: Minulla oli esikoiselta niin, että kotitestit näytti negaa aina. Tein kolme testiä ja kaikki olivat negaa. Oli pakko mennä lääkäriin kun olo oli niin huono niin siellä otettiin raskaustesti ja se näytti plussaa ja selvisi sit että melkein 12 viikkoa on raskautta täynnä! Että mulla ei näyttänyt ollenkaan kotitestit.

Nyt tältä viimeisimmältä sama homma. Tein kotona testejä mutta aina negaa. Verikokeista selvisi sit kun alettiin metsästää niitä mun kuukautisia lääkärin kans..
 
Onkos kenelläkään kokemusta, kun on epäsäännölliset menkat ja yleensä kierto yli 35 päivää, niin millonhan sitä kannattas testailla, kun ei tarkkaa päivää tiedä, milloin menkkojen pitäisi alkaa!?
Ovis oli tasan 2 viikkoa sitten.
 

Yhteistyössä