Koska + näkyy testissä?

Mulla menkat myöhässä nyt kolmatta päivää ja yleensä ovat aivan päivän tarkat. Rinnat on tosi siis TOSI kipeet mitä ne ei ikinä ennen oo ollu, sitä on kestänyt n. viikon. testin tein hätäpäissäni heti 1 myöhästyneen päivän jälkeen ja negaa se näytti, mutta voiko testi vielä näyttää negaa vaikka olisinkin raskaana? kuinka nopeasti testit oikeasti näyttää plussan?

Toisaalta kovastikin toivon että plussa vielä tulisi, mutta sitten taas en haluaisi kuitenkaa toivoa liikoja kun muutama nega on ennenkin jo testattu :ashamed:
 
mulla esikkoa odottaessa näky jo 3 päivää ennen mensujen alkua.
Mullakin on päivän tarkat aina ja lisäksi alkaa aina alkuillasta...
Noilla testeillähän voi testata jo samana päivänä kun mensujen pitäs alkaa...

Plussatuulia :hug:
 
Minulla kans on nyt pari päivää menkat myöhässä ja kahtena aamuna olen testannu ja molemmat negaa näytti :/ Minulla on kans rinnat arat, etovaa oloa, väsymystä, alavatsa nippailuja silloin tällöin... Itse asiassa tein eilen päivällä kans testin kun kurkkasin sitä aamutestiä myöhemmin uudelleen ja siinä erottui haamujen haamu.Siinä päivätestissä tuli selkeempi punertava viiva mut vähä yli 5min. jälkeen... Tiedä sitten. Toivoisin todella sitä plussaa :heart:
Plussatuulia täältäkin kaikille testaajille :hug:
 
eilen illalla tein testin, vahvaa negaa näytti. Aamulla kurkkasin huvinvuoksi testiin (tiedän, että testejä ei saa tulkita enää tuntia myöhemmin), erottui vaalea haamuviiva. Voiko testi kastua niin yön aikana että siinä joka tapauksessa näkyy viiva? Vai olisiko se sittenkin raskautta? Argh tuun varmaan hulluksi täällä testaillessa, olen jo apteekin kanta-asiakas ku testejä niin useasti ostan :LOL:
Kuitenkin raskaus olisi niin toivottu.. :headwall:
 
Mulla on näyttänyt plussan sinä päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Mutta kuopuksesta näytti sinä päivä tooosi tosi vaalean haalean plussan. Isommista taas on näyttänyt heti kunnon plussan. Minulla kanssa aina ollut tarkat kuukautiset.

Oletteko jo saaneet plussan näkyviin? *Jännään täällä teidän puolesta!* :D
 
LUOMUNEITO
ihanaa, ko välillä aina saa lukea, että on plussaaki joku saanu =)
turkasesti onnea sulle ja pikkusele tarrasukkia =) :hug:

tikruliina: plussaonnea sulle huomiseen testiin =) pidän peukut pystyssä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja LUOMUNEITO:
ihanaa, ko välillä aina saa lukea, että on plussaaki joku saanu =)
turkasesti onnea sulle ja pikkusele tarrasukkia =) :hug:

tikruliina: plussaonnea sulle huomiseen testiin =) pidän peukut pystyssä!!!
Heh, me se sit ollaan kans joka paikassa vauvakuumeisina kommentoimassa. Jestas että toivon sulle sitä plussaa :heart:

Ja ap:lle unohdin äsken laittaa mitään :headwall: Hyvä, mutta lyhyt muisti =) Toivon todella sulle plussaa, muistathan ilmoitella meille jännääjille kans :heart:
 
nasuliini ja LUOMUNEITO :hug: kiitos, kovasti lähettelen täältä plussasäteitä (sen mitä kerkiän huolehtimiseltani).
mulla viisi kaveria tuli raskaaksi kuumeilun aikana. joka kerta se teki pahaa, vaikka onnellinen heidän puolestaan olenkin, eikä se ole multa mitenkään pois jos toinen saa vauvan.
kaksi heistä on ikävä kyllä saanut keskenmenon :'( sitä itsekin pelkään, vaikka en saisi. kaksi edellista hailakkaa plussaa kun on päättynyt alkumetreille.
 
No nyt on testi tehty... jonkinlainen haamujen haamu siihen testiin tuli, mutta kun en oikein tiedä onko se vain mielikuvitukseni tuotetta vai todella haamu :headwall: sen juuri ja juuri erottaa jos oikein tihrustaa :ashamed: kuulostaa varmaan tosi uskottavalta :LOL: täytyy tähdä sunnuntaina vielä testi :ashamed:
 
tikruliina, onko siinä viivassa väriä? jos siinä on samaa väriä kuin kontrolliviivassa niin onnea :flower: mutta jos se on harmaa/valkoinen tvs,se on viivanpaikka. ite niitä tullut tihrustettua MONESTI haamujen haamuksi :ashamed:
 
kyllä siinä mielestäni punertavaa sävyä on..( harmaanpunertavaa :LOL:) ärsyttää kun ei uskalla vieläkään iloita, eikä tiedä mitä ajattelisi. jos mieheltäni kysyisin mielipidettä niin hän ei luultavasti näy testissä yhtään mitään.

Pari päivää odotttelen ja toivon että viiva siitä vahvistuisi. Ahdistava vain tämä olotila nyt :headwall:
 
jos jaksat oottaa niin tee testi sunnuntaina, niinkuin meinasit. onko sulla ollu miten säännölliset menkat? jos tulee nega/haamu niin soittele sitten aamulla äippäneuvolasta lähetettä labraan vertitestiin. ite pääsin aiemmin samana päivänä testiin.
 
on menkat ollu kyllä tosi säännölliset, lähes kellon tarkat :LOL: siksi nyt jo toivo herännyt kun kuitenkin ovat jo näin "paljon" myöhässä. Ei kai se auta kun pari päivää odotella... vaikka ei kyllä malttaisi :/
 
kiitos aippa3. oli pakko tehdä toinen testi... en ees aamupissasta tehnyt ja ihan selkeä plussa 33/32-35. millonkahan tän uskoo...

plussatuulia kaikille teille :hug: mekin odotettiin tätä pientä niin kauan (yk8) ettei tätä edes usko vielä.
 
nega tuli.. tein vilja merkkisen testin. Huomenna ajattelin tehdä vielä apteekin oman testin ja jos aina vaan näyttää negaa, niin kai on uskottava. Menkat jo 8 päivää myöhässä, eikä mitään merkkejäkään että olis alkamassa. Rinnat edelleen kipeet ja mahaa nippailee pitkin päivää. että semmosta :'(
 
Tänä aamuna tein testin ja plussa tuli heti miten :heart:
Nyt ei ollu mikään haamu plussa vaan ihan oikea =) Niin ja meni viikko siitä kun piti menkkojen alkaa kun plussa näkyi...viime viikolla tein niitä roskishaamuja mihin en uskaltanu oikein luottaa.

Plussatuulia kaikille muillekin :hug:
 

Yhteistyössä