Koska menkat km jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuplis2

Jäsen
26.10.2004
516
0
16
Lahti
Mulla oli km tossa pari viikkoa sitten 8+3, nyt olen odotellut menkkoja alkavaksi, vielä ei ole näkynyt.
Voiko muuten käydä niin että kun ollaan pupuiltu että olisikin tärpännyt eikä menkkoja tässä välissä tulisikaan?
Onko mahdollista?
Millaiset on ekat menkat km jälkeen?

Eka keskenmenon jälkeen ei menkkoja kerinnyt tulla laisinkaan, olin samantien uudelleen raskaana. Sekin päättyi kuitenki keskenmenoon. Kuukautiset tulivat n. neljä viikkoa keskenmenon jälkeen. Olivat kyllä todella runsaat. Kolme päivää oli vuotoa aivan mahdottomasti. Sidettä sai vaihtaa yhtenään. Sit pari päivää vain tiputteli. Nyt sit ovisaika ja kahden viikon kuluttua sitten taas jännätään.

Mulla keskenmeno alkoi kolme viikkoa sitten eikä kuukautisia ole vielä näkynyt. Viikko sitten kävin ultrassa ja gyne sanoi, että limakalvo alkanut jo kasvaa, eli menkkoja nyt sit odottelen. Muistaakseni ed. keskenmenossa kuukautiset alkoi suunnilleen kolmen viikon kuluttua

mulla alkoi ekat menkat km:n jälkeen noin 4 viikkoa.... eli normaalia mun kiertoa ei olis väliin mahtunu.... koska yleensä mulla kierto 30/31pvä jja oli km:stä noin 25pvä

Hei,

Lääkkeellisen km jälkeen tasan 4 viikon kuluttua alkoi menkat aivan kuten lääkäri sanoi.
Tuli normaalia niukempina.Odottele vielä parisen viikkoa kyllä ne varmaan alkaa pian...

Hali vielä menetyksestä :ashamed:

Ei kannata vielä huolestua vaikka menkkasi ei ole vielä alkanutkaan.
Mulle lääkäri sanoi että menkat alkaa noin 4-6 vkoa keskenmenosta. Kaikkihan on tietenkin yksilöllistä..

Ei tosiaan kannata vielä huolestua. Mulla on nyt keskenmenosta tasan kymmenen viikkoa ja menkat ei oo vieläkään alkaneet. Pari viikkoa sitten olin havaitsevinani ovulaation, joten toiveissa on, että menkat pian alkaisivat. Keskenmeno tapahtui kahdennellatoista rv:lla, mutta sikiö oli kuollut jo 9+3.
Lääkkeellisen jälkeen jouduin kaavintaan ja elimistö on ollut kyllä todella sekaisin pitkän aikaa. Olen käsittänyt, että tutkimuksia aletaan tehdä vasta kun kaavinnasta on 12 viikkoa, joten en ole vielä hoppuillut lääkäriin, kun muuten tuntuu, että olo on ihan "ok". Odottaminen on ollut kyllä tosi masentavaa ja raskastakin...

Kuukautiset alkoivat 5 viikkoa kaavinnan jälkeen - ja olivat TODELLA runsaat. Onneksi olin kuumeen takia sairaslomalla, joten tilkkeiden vaihtaminen kävi helpommin kuin töissä....

mulle sanottiin, että km/tm jälkeen voi hormoonit olla niin sekasin, että on normaalia, vaikka alkais vasta muutaman kuukauden jälkeen....
itelläni alko 3viikkoa km jälkeen.

Yhteistyössä