Koska menkat Femilareissa tai muissa kaksivaiheisissa?

  • Viestiketjun aloittaja Juu
  • Ensimmäinen viesti
Juu
Syön Femilaria(kaksivaihepilleri). Eka laatta vasta takana ja söin viimeisen pillerin 5 pvä sitten. Ohjeen mukaan menkat tulee yleensä 2-3 pvän päästä laatan viime pilleristä. Ei ole alkanut vielä. Ylihuomenna tulee se 7 pvää täyteen jonka jälkeen(8. pvä) aloitan uuden laatan ja menkat olis pitäny sitten jo alkaa sitä ennen.
Toissapäivänä tuli 2 pippurin kokosta tippaa housuun verta eikä edes pyyhkiessä mitään. Mitään ei ole sen jälkeen tullut.
Ohjeen mukaan menkat ei jää pois, se siis ei ole normaalia. Vielä 2 pvää aikaa alkaa mutta kyllä hiukan taas mietityttää. On tää mun vehje remppa kun aina muka oon raskaana
Rinnat oli pari viikkoa kipeet, niin kuin aina ennen menkkoja. Nyt ei ole enää. Aivan kuten käy kun menkat alkaa. Mutta kun ne ei oo alkanu. Olikohan ne pippurin kokoset olevinaan menkat :0 Melko niukahkot ;D
Odotan pari kolme päivää vielä mutta jos niitä ei tuu, teen taaaaas testin *puhisee* Oli vaan taas pakko purkautua ja jos jollain ois jotai sanottavaa vielä asiasta(kokemusta).
 
Mira
Ensimmäisen laatan jälkeen on kai aika useinkin niin, että kuukautiset ei ala vielä sen tauon aikana. Ja toisaalta, kyllä ne kuukautiset voi jäädä kokonaan poiskin e-pillereiden vaikutuksesta (kokemusta on), eli ne pari tippaa saattoivat olla nykyinen kuukautisvuotosi kokonaisuudessaan. No, kumpikaan ei ole vaarallista, jos muuten kaikki tuntuu olevan ihan normaalisti.
 
Santtu
Itse olen syönyt vuoden Femilaaria ja menkat kestävät päivän (jos niitä siksi voi sanoa) ovat todella niukat. Rinnat ovat heti kipeät ja muhkuraiset kun tauon jälkeen aloitan syödä pillereitä. Tauon aikan a ei mitään vaivoja, paitsi päänsärkyä (muutaman kerran ollut migreeni) syön kyllä estolääkitystä. Paino on nousut 5 kiloa. Itse en ole näihin pillereihin tyytyväinen ja aion lääkäriä palauttamaan Trikvilarit takaisin koska olen lopettanut tupakoinnin. Olen 37 vuotias. Minusta tuntuu että hormoonitoimintani on aivan sekaisin kertokaa muutkin kommentejanne.
 

Yhteistyössä