Koska loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yritys?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yritys?

Vieras
Tilanne tämmöinen:
Perheessä 3 lasta(alle 5v),vaimo väsynyt eikä jaksa aina antaa minulle tarpeeksi aikaa ja huomiota.hellyyttä/seksiä vain harvoin.Miten kauan tätä mies kestää?
Saman kokeneita?Millä saa vaimon huomaamaan myös minut vai pitääkö etsiä lohtua ja huomiota muualta?Muutaman kerran käynyt jo lähellä ja usein mielessä mutta vielä ei rajan yli ole tullut mentyä.Eihän tätä mies kestä.

Elämä on rankkaa nuorena. Lapset hankittu, työssä on käytävä ja koti hoidettava. Se vie voimat. Ja suurin kärsijä taitaa olla se avioliitto. Ei väsyneenä jaksa ajatellakaan seksiä. Hanki vaimollesi vapaata arkirutiineista, niin, että saa nukkua kunnolla ja virkistyä, sitten saattaa olla seksikin helpompaa tuoda mukaan petiin.

Minä olne jo vanhempi ja eronnut. Mutta tunnistan myös nämä ongelmat nuoruudesta osaksi eroani. Nuorelle liitolle pitää antaa aikaa myös seksiin. Seksi on se polttoaine, jolla elämän akkua ladataan ja hoidetaan parisuhdetta eteenpäin, ei ainut, mutta yksi osa siitä.

Voitko järjestää lapsenhoidon viikonlopuksi ja vie vaimosi rentoutumaan riittävän kauas, ettei koko ajan kuuntele, mitä kotiin kuuluu? Järjestä aikaa. Ymmärrä häntä, mutta kerro myös omat tunteesi hänelle. Seksi on tärkeää.

Kylmän rauhallisesti annat vaimolle ajattelemisen aihetta ja mustasukkaisuuden siemeniä... Jos hän ei ala huolehtia outlookistaan paremmin ja olemaan nainen taas sinulle, vaan raivoaa enemmän... sanot että muut ihmiset ovat mukavampaa seuraa kuin hän. Samalla sinun täytyy toimia esimerkkinä , kotitöitä tehden , kroppa kunnossa ja puhtaana... Kyll se siitä , ku vähä potkii perseell...

Ekana tulee mieleen että kuinka paljon itse osallistut tuon perherumban pyörityksene vai onko se suurimmaksi osaksi vaimon vastuulla? Varmaankin tilannetta vois auttaa jos vaimolla olis omaa aikaa ja sitten yrittäisitte järjestää myös yhteistä 2 keskistä aikaa jollain konstilla. Ei varmaan ole helppoa mutta varmaan vaimokin omalta osaltaa tiedostaa asian :)

Juu, on se kumma jos vaimo ei jaksa seksileikkejä ja anna hellyyttä kun yksin hoitaa lapset ja kodin. Hoida sinä yksin hommat seuraavan vuoden ajan, anna vaimon juosta kosmetologilla, kampaajalla ja shoppailemassa. Eiköhän se outlookki siitä kohene ja jaksaa taas huomioida sinua. Sinä kyllä tuskin jaksat siinä vaiheessa enää moloasi nostaa. Mutta vaimosi voi sitten tulla tänne valittelemaan kun miehestä ei ole mihinkään vaan se on väsynyt ja rupsahtanut. Yksinkertainen ratkaisu siis :)

Kysytkö ihan tosissasi, teillä on 3 alle 5 vuotiasta lasta, onko ihme, että vaimosi on uupunut ja ei jaksa paljon muuta kuin pyörittää pakollisia rutiineja. Miten paljon itse annat ja osoitat arvostusta ja hellyyttä vaimollesi?Autatko ja jaatko arkipäivän asioita.Mietipä joskus, mikä ilahduttaisi vaimoasi ja saisi hänet hymyilemään, olemaan aidosti onnellinen. Jos et tiedä niin yritä saada selville. Naisen seksihalut alkavat korvien välistä, eivät sieltä jalkojen välistä. Uskon tietäväni asiasta, olen 3 lapsen äiti jolla on oma ura, puolisona yrittäjä, avioliittoa takana 27 v.

Elämä on rankkaa nuorena. Lapset hankittu, työssä on käytävä ja koti hoidettava. Se vie voimat. Ja suurin kärsijä taitaa olla se avioliitto""

No miksi sitä pitää sitten hankkia lapsia nuorena jo ja mennä naimisiin???
Kaikkihan jo tietää että ajankuluessa noin melkein jokaisella menee, joo paska suhde vie voimat! ja muutakin eli tuhoaa sen PASSIONIN miehen ja naisen välillä!
parisuhteet ovat perseestä sen toteaa ENEMMISTO sitten myöhemmin,jokainen kyllästyy toisiinsa ajankuluessa,noin se menee aina, ainakin enemmistöllä,sen toteaa joka paikassa!

Kamalaa lukea, että mies, jolla on kolme pientä lasta, ei saa mielestään vaimolta tarpeeksi huomiota. Huh!

Kasvaisi se mies nyt ensin aikuiseksi ja vastuulliseksi vanhemmaksi, ottaisi vaimon huomioon, niin eiköhän ne asiat silloin naksahtelisi paikoilleen. Aina sitä seksielämää myöten.

Anna vaimollesi vapaa viikonloppu muutaman kerran vuodessa, ota kaikki lapset mukkan ja lähde anopin luokse lasjten kanssa viikonlopuksi ja anna vaimosi levätä, ei vaimon seksihalut todellakaan lisäänny sillä, että sinä valitat kun et saa tarpeeksi huomiota.
Em. auttaa todella, puhun kokemuksesta.

Meillä on kaksi lasta, 2- ja 4-vuotiaat. Voin kuule kertoa, että suurin osa ajasta menee siihen, kun on lasten huoltojoukkoina. En koskaan selviäisi hengissä yksin (ihailen kyllä yksinhuoltajia, itse en pystyisi), vaan molemmat sekä mieheni että minä kyllä osallistumme täysipainoisesti arjen pyörittämiseen.

Meillä tytöt ovat vielä kilteimmästä päästä, joten mitään kurinpidollisia ongelmia ei ole. Aika vain menee kuin siivillä ja sitten taas illalla huomaa, että klo on 23 ja pitää mennä nukkumaan.

Jos seksiä meinaatte harrastaa, niin siihen täytyy suurinpiirtein varata oma aika. Ex tempore ei välttämättä oikein onnistu.

Onneksi meillä on myös sukulaisia, jonne voimme viedä lapset (isoäiti ottaa lapset mielellään). Katsonkin, että meidän suhteen onni on se, että voimme olla joskus myös ihan kahdestaan, käydä ulkona syömässä tai vaikka käydä risteilyllä. Sitten sitä arkea taas jaksaa.

Tosin mun mies onkin hyvin sitoutunut meidän perheeseen. Lapset olivat suuri haave ja onni (meillä oli joitain vaikeuksia raskauksien kanssa).

Onneksi minulla on mies, johon minä voin luottaa. Kun hän sanoo hoitavansa jonkun asian, voi satavarmasti luottaa siihen, että näin tulee käymään.

En tiedä, kuinka paljon sinä esimerkiksi osallistut tuohon arjen pyörittämiseen. Mutta jotenkin tuntuu kummalliselta, että vaadit vaimoltasi huomiota aivan kuin ne pikkulapset. Jos minun mieheni olisi kärttämässä seksiä joka ilta, niin varmasti saisi rukkaset. Kertakaikkisesti ei vain jaksa. Ja seksi meille ainakin on muutakin kuin sisään-ulos-meininkiä.

Puhu vaimosi kanssa ja kysy, miten teidän tulisi muuttaa toimintatapojanne, että kaikilla olisi hyvä olla. Saisitteko lapset vaikka hetkeksi hoitoon jollekin ulkopuoliselle?

Tuo sinun miettimäsi ratkaisu olisi maailman typerin ja katastrofaalisin. Luuletko, että auttaisit tilannetta yhtään? Ehkä saisit hetken helpotusta seksiahdistukseesi, mutta aika heppoisin perustein mielestäni heittäisit avioliittonne ja perheenne tulevaisuuden menemään.

Ensimmäisenä tekstistäsi löi esille oma huolesi siitä, ettei kukaan jaksa hoivata ja huoltaa Sinua. Tuleekohan vaimollasi mieleen, että hänkin kaipaisi rauhallisia, kiirettömiä hetkiä toisen kainalossa ja hellää huolenpitoa ehkä vain olemista. Kokemuksesta voin sanoa, että alkaa sitä itse kukin tuolloin seksiä haluamaan.

Tarpeet ne on meillä naisillakin ja suuret ovatkin. Itse tekasin viisi lasta seitsemässä vuodessa, opiskelin ja hoidin virkaani vielä lastenhoidon lisäksi vuosia. Ei se avioliitto todellakaan kukoistanut. Mies olisi tarvinnut tukea ja huolenpitoa ja kyllä sitä hän saikin niin paljon kuin jaksoin, mutta kuka jäi vähimmälle pään silitykselle. Ehdottomasti se olin minä. Aina piti olla aikuinen ja huolehtivainen kaikista, kun joskus olisi halunnut olla pikkutyttö. Jos se tarve olisi tullut tyydytettyä niin uskon, että ""seksipeto"" olisi jälleen herännyt elämään.

Nykyisessä suhteessani kaikki on toisin. Tosin lapset ovat jo isohkoja ja mies haluaa välillä olla pieni, mutta niin saan minäkin olla. Arkiaskareet hoidetaan yhdessä aina silloin, kun se on mahdollista ym. ym. Rakastaminen on hellää ja rajua niin tunne kuin fyysiselläkin tasolla.

Olen kahden lapsen äiti. Kun lapset olivat pieniä, olin myös minä aina väsynyt. Mies ei varmasti saanut tarpeeksi huomiota. Aika ja voimat ei yksinkertaisesti riittäneet siihen. Ero oli lähellä, ja elämä oli tosi rankkaa.

Nyt lapset ovat kasvaneet. Ja minä olen saanut univelkani nukuttua ja voimani takaisin. Ja nyt minä olen meillä se, joka haluaisi enemmän hellyyttä, huomiota, seksiä ym. Mutta mies ei jaksa eikä ehdi. Haluaisin niin paljon, että miehen kyvyt, voimat ja aika ei siihen riitä. Ota siis vaari tästä hetkestä, elä tässä ja nyt. Käytä sinäkin voimiasi siihen, mikä tällä hetkellä on tärkeintä. Jonain päivänä voi tilanne olla toisinpäin, kuten meillä nyt. Nyt minä olen se, joka miettii, haenko lohtua ja huomiota muualta.

Eli ei se välttämättä lopu koskaan, osat vain voivat vaihtua ;-)

Tuntuu, että pidät itsestäänselvänä sitä, että kodin ja lastenhoito kuuluu vain naiselle, vaikka olette ne lapset yhdessä hankkineet.

Olisit käyttänyt kondomia ennen kuin teillä oli ne kolme lasta, niin jäisi aikaa seksillekin :) Ottaisit vastuun omista lapsistasi!

Jos sinä vaadit naiseltasi lisää kahdenkeskistä huomiota, niin sinun tulee järjestää vaimollesi sitä aikaa.

Osta kotiin siivousapua ja palkkaa lastenhoitaja, jos et muuhun pysty. Eiköhän sinun huomioiminen sitten onnistu.

Naisesi hoitaa valittamatta kaikki kolme lasta, pesee pyykit ja ruokkii sinutkin. Pääset vähällä, kun naisesi ei vaadi sinulta mitään romanttisia illallisia ja muita huomionosoituksia.

Et näytä tajuavan, että vaimo huolehtii teillä koko arjen pyörittämisestä, eikä vaadi sinua osallistumaan siihen mukaan. Arvostaisit naistasi hänen työstään perheenne eteen !

...sinulta itselläsi näyttää tuo muiden huomioiminen puuttuvan kokonaan.

Yhteistyössä