Vieras ap
Poika 2v1kk osaa tehdä kaikki kakat pottaan, usein myös itse sanoo että kakka on tulossa joten koko ajan ei tarvi kytätä alkaako tekemään kakkaa. Pissojen kanssa on hankalampaa: ilman vaippaa pissaa koko ajan pieniä määriä minne vaan, mutta tiedostaa asian sillä pojasta on hauskaa nähdä kuinka pippeli kastelee housut tai jos housuja ei ole, on kiva nähdä kun pippelistä tulee pissaa lattialle. Kylvyssäkin pojasta on hauskaa pissiä ja oikein yrittää saada pissan tulemaan monta kertaa ja sitten huuhtelee itse pissat löylykauhalla
Käskystä pissaa pottaankin, mutta hetken päästä ruiskii muuallekin. Kuinka saisi pojan tajuamaan, että pissaaminen tapahtuu vain pottaan eikä muualle? En usko, että ulkona pystyisikään olemaan ilman vaippaa mutta koska kannattaisi sisällä ruveta olemaan jatkuvasti ilman vaippaa? Kertokaa kokemuksista!
Ps. Älkää nostako aiempaa Agapin ketjua aiheesta, olen sen kyllä lukenut. Nyt haluaisin kuulla kokemuksia ja suosituksia meidän tilanteessa
Käskystä pissaa pottaankin, mutta hetken päästä ruiskii muuallekin. Kuinka saisi pojan tajuamaan, että pissaaminen tapahtuu vain pottaan eikä muualle? En usko, että ulkona pystyisikään olemaan ilman vaippaa mutta koska kannattaisi sisällä ruveta olemaan jatkuvasti ilman vaippaa? Kertokaa kokemuksista!
Ps. Älkää nostako aiempaa Agapin ketjua aiheesta, olen sen kyllä lukenut. Nyt haluaisin kuulla kokemuksia ja suosituksia meidän tilanteessa