koska kuljit viimeksi junalla?entä linja-autolla?

En edes muista millon viimeksi olisin menny junalla, mutta todennäköisesti matka on ollu sillon Tamperetta kohti. Linkussa olenm matkustanu viimeksi kesällä, menin kaupunkiin, mies ja tyttö oli siellä jo, minä menin perässä.

Viime kesänä mentiin junalla Tampereelle ja siellä huristeltiin myös bussilla keskustasta Särkänniemeen. Pienellä sisävesialuksellakin saman tien seilattiin. Pojan kanssa oltiin muutaman päivän reissulla.

Junalla matkustin viimetalvena siskoni luo. Linja-autossa olin viimeksi eilen.
Siis liikun täällä paljon bussilla kauppamatkoja yms, sillä mulla ei ole korttia.
Nyt jos hyvin käy, matkustan Lauantaina pidemmänkin matkan bussilla.

syyslomalla lasten kanssa lentokoneella, paikallisbusseilla ja paikallisjunalla ja taksillakin tuli kuljettua ja mies nakkasi täältä lentokentälle. Laiva on sellainen että nyt pitää miettiä koska olen laivassa ollut.... Toissakesänä tuli kuljettua keskiEuroopassa kahden kaupungin väli kantosiipialuksella....

Viimeksi kuljin bussilla lasten ja siskon kanssa isäni juhliin! :D
Lapset tykkää, kun äidillä ja tädillä ei ole ajokortteja, joten PÄÄSEVÄT bussilla (ihmettelivät, kun iskä tuli perässä sinne papan juhliin autolla ja toi meidät kotiin AUTOLLA)... =)

Junalla olen kulkenut messuille Helsinkiin noin kaksi vuotta sitten... B)

käytän vain yleisiä,kun ei ole korttia.junaa,kun menen stadiin ja bussia aika paljon.vieressä on kaikki mahollinen niin oikeastaan ei tarvitse kauppa juttuja mennä millään kulkuvälineillä..