Koska hyytiksellä on tylsää.

[QUOTE="laalaa";22422921]Hyytis haluaa taas huomiota. On kyllä pakko vähentää palstailua, koska tiedän jo liikaa esim. sinusta...[/QUOTE]

Jokainen palstalla kirjoittelija varmasti haluaa itelleen huomiota. Et sie tiä minusta mittään, tärkeää varsinkaan. Vedähän tonttulakki sen pääs suojaksi niin ei palellu toista kertaa...

minuakin, että miksi täällä rekisteröityneet käyttäjät tekevät niin usein turhia ja täysin omakohtaisia aloituksia? Ymmärtäisin, että tällaisia juttuja kirjoitettaisiin tyyliin johonkin omaan blogiin, mutta että kaksplussan foorumeille? "Mulla on tylsää", "Mulle kävi tänään näin", minä, minä, minä. Tehkää vaikka joku yleinen aloitus, johon voitte purkaa turhia tuntemuksianne

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetyttää;22422971:
minuakin, että miksi täällä rekisteröityneet käyttäjät tekevät niin usein turhia ja täysin omakohtaisia aloituksia? Ymmärtäisin, että tällaisia juttuja kirjoitettaisiin tyyliin johonkin omaan blogiin, mutta että kaksplussan foorumeille? "Mulla on tylsää", "Mulle kävi tänään näin", minä, minä, minä. Tehkää vaikka joku yleinen aloitus, johon voitte purkaa turhia tuntemuksianne

no minä ajattelen, että jos joku kirjoittaa "mulla on tylsää,menempä nettishoppailee" , niin siihen voi vastata vaikka että joo mullakin on tylsää ja aatteelin.. tai antaa vinkkejä nettikauppoihin tai jotain.
must on ihan kiva että on tällai "turhis" mahdollisuuskin. :)

Jopas on tiukkapipoista.

Minun mielestä tällaiset aloitukset on kivoja. Ei aina tarvi olla asiaa, siis oikeata asiaa. Keskusteluahan tämä on, vai puhutteko kotonakin vain tärkeistä ja keskustelua herättävistä asioista, joista voi vetää tuntitolkulla äänensä käheäksi?

Mutta kukaanhan ei pakota klikkaamaan ketjua auki jos otsikko ei kiinnosta, ei pakota lukemaan eikä varsinkaan kommentoimaan!
Mullekin sanottiin yhdessä ketjussa eilen että en saa täällä purkautua työasioistani koska en ammattitaitoisena tietenkään työssäni tee enkä halua kotonakaan niitä kotiväelle kertoa. Jonkun mielestä tännekään ei saisi tulla avautumaan.
Ihan vaan vinkiksi kaikille; täällä saa kommentoida ihan mitä tahansa haluaa! Annetaan jokaisen näpyttää mitä haluaa ja ollaan kommentoimatta jos aihe ei kiinnosta! :)
Hyvä hyytis, joulu on ovella ja kohta saa luvan tonttuilla!!!

Yhteistyössä