Koska helpottaa? (pienten lasten kanssa)

Talo ei toivottavasti ole mätä, koska on uusi, mutta keskeneräinen. Yläkerta tekemättä, samoin piha, autotalli jne. Hienoa, että edellisen sivun viimeinen kirjoittaja ehtii tehdä vaikka mitä, mä en ole niin energinen.
Ja mies todellakin osallistuu, mutta kun hällä on aika paljon muitakin velvotteita.
Kiitos asiallisille vastaajille!

Alkuperäinen kirjoittaja Mummy Sunshine:
Hienoa, että edellisen sivun viimeinen kirjoittaja ehtii tehdä vaikka mitä, mä en ole niin energinen.
Ja mies todellakin osallistuu, mutta kun hällä on aika paljon muitakin velvotteita.
Kiitos asiallisille vastaajille!

Ei tarvitse olla energinen, vaan ihminen joka ei tee joka asiasta niin vaikeaa. Mutta sä ootki jo melkeen 40vuotias 2 pienen äidin lapsi, että sitä tosiaan jaksaa nuorempana paljon enemmpän, olen itse siis 21 ja lapset 3v ja 1v.

Kiva kuulla että muillakin vaikeaa. Itellä on pojat 5v ja3v sekä tyttö 9kk ja elämä on täyttä kaaosta suurimman osan ajasta. Vanhin poika aloitti nyt syksyllä päiväkodissa,on 2-3 kertaa viikossa siellä. Se vähän helpottaa arkea. Tosin tappelee enempi pikkuveljensä kanssa sitten kotona ollessaan :|

Lapsissa on parasta se kun ne kasvaa ja pikkuhiljaa itsenäistyy. Joo ymmärrän tuon olon, itelläkin on koko ajan olo ettei mitään saa aikaiseksi kun lapset vie kaiken ajan. Ja inhoan sotkuista taloa ja haluaisin ommella, sisustaa ym. Ehkä sitten kun pojat on koulussa...

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja f:

Sä et taida olla mikään luova ihminen?

Oli ihan pakko! Katsos kun sen ajan kun hengailee täällä palstalla voisi käyttää ihan hyvin johonkin muuhun.
Minä mukaanlukien... :D

Mitäpä muuta voisi tehdä, kun mihinkään ei pysty kunnolla keskittymään? Esim. telkkarin katselu on mulle liian passiivista toimintaa. Täällä voi osallistua itse ja olla itse aktiivinen.

Yhteistyössä