Meilläkin on vauva nyt 2kk, poika. En ole aloittanut ehkäisyä, eikä ole menkat alkeneet, vaikka en imetäkään. Meillä olisi kanssa toiveena, että lapsille tulisi pienet ikäerot, mutta ei olla mitenkään päätetty että koska aletaan yrittämään... saa tulla jos on tullakseen, kai
Mulla on muutenkin pelko, että toinen lapsi ei tulekaan helposti, kun tämä ensimmäinen tärppäsi eka yrityksellä :heart: !
Jotenkin haluisin lapset pienellä ikäerolla siksi, että saisin sitten kerralla olla heidän kanssa kotona kun ovat pieniä, ja mennä sitten töihin kun ovat isompia, mutta tietystikään elämä ei aina mene niin kuin suunnitellaan...
Kun odotin poikaa, kävin koulua ja olin illat töissä koko raskauden, myös äitiyslomalla... se oli tosi rasittavaa, vieläkin ahdistaa kun ajattelen sitä...en usko että pienen lapsen kanssa odottaminen olisi ainakaan minulle rasittavampaa kuin 13 tunnin työpäivät =) Vaikka tottahan helppoa sekään ei missään nimessä ole.
Muakin mietityttää kyllä myös tuo, miten elimistö jaksaa uuden raskauden, kun sektiolla synnytin, niin se leikkaushaava ja kaikki...