Koska ensimmäisen kerran otit alkoholia synnytyksen jälkeen? (esim.oluen tai siiderin )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Koska ensimmäisen kerran otit alkoholia synnytyksen jälkeen? (esim.oluen tai siiderin )
Tai lasillisen viiniä yms. n.yhden annoksen.

Entä koska ensimmäisen kerran menit ravintolaan?

Esikoisesta ensimmäistä kertaa kun hän oli 10kk ikäinen. Ravintolaan (siis baariin) kun hän oli 1v. Kuopuksesta olin baarissa kun hän oli 3pv ikäinen, alkoholia otin ensimmäisen kerran joskus hänen ollessaan 7kk (?) vanha.

Kuopus 4 viikkoa ja vielä en ole ehtinyt. Isompien kohdalla olen sen oluen ottanut siinä vaiheessa, kun on vauvalle tulleet säännölliset unirytmit ja olen voinut luottaa, että nukkuu yöunia useamman tunnin vielä sen olusen jälkeen. Baariin olen mennyt esikoisen ollessa 2kk, toinen oli lähemmäs vuoden, kolmas taisi olla myös n. 2kk ja neljäs puolisen vuotta.

Esikoisen kohdalla taisi mennä 8kk ennenkuin ekan kerran otin alkoholia ja poika oli 1v kun olin ekan kerran ravintolassa.

Toka oli 6kk kun olin ekan kerran viihteellä ja silloin join ekan kerran alkoholia synnytyksen jälkeen.

Kolmas oli 2kk kun join ekan kerran synnytyksen jälkeen ja 8kk kun olin ekan kerran baarissa.

Oisko ollut jotain 2kk ikäinen. Ja baarissa kävin ekan kerran kun lapsi oli 4kk ikäinen, jolloin tosin join vaan 3 siideriä kun lapsi oli silloin vielä tissillä eikä silloin oikein huolinut pulloa.

Yhteistyössä