Koska alkuhuuma suhteessa menee ohi?

  • Viestiketjun aloittaja ghg
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kai se riippuu... me nähtiin miehen kanssa ekat 3v vain viikottain, ei päivittäin. Huumaa piisasi. Ja kun sitten muutettiin yhteen, sanoisin et huuma häipyi sen sileän tien. Nyt 13v takana ja harkitsen vakavasti eroa koska ukko suorastaan inhottaa mua.
 
Riippuu varmaan... Meillä kesti puol vuotta sitä ihan alkuhuumaa ja sit vuoden jälkeen alko olla jo ihan tasasta tää elämä... Kai siihen vaikutti sekin että vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen.
 
vieras
No me käytännössä asuttiin yhdessä samantien seurustelun alettua ja varmaan n. puolisen vuotta sitä varsinaista huumaa oli. Aika nopeasti muuttui himosta rakkaudeksi ja kyllä vielä muutaman vuoden jälkeenkin tuntuu hyvältä toinen. Aiempiin kokemuksiini verraten voin kyllä sanoa, että kyllä se huuma nopeammin haihtuu jos heti näkee jatkuvasti.
 
Mä luulen myös että nopeemmin se huuma haihtuu jos näkee toista koko ajan... Meillä alkuun vuoden verran oli niin, että viikonloput oltiin tiiviisti yhessä yöt ja päivät ja välillä pidempiäkin aikoja ennen yhteen muuttoa. Ja siinä alussa oli kamalasti vastoinkäymisiä ja riitoja, jotka sitten ajan kanssa tasaantui, että siinä ehti jo ekojen kuukausien aikana hyvin tuntemaan toista ja näkemään ne huonotkin puolet...
 
Nanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt 13v takana ja harkitsen vakavasti eroa koska ukko suorastaan inhottaa mua.
Mikä saa mielen muuttumaan, onko mies muuttunu paljon vai olet itse aivan erilainen kuin ennen?
Ei se ihminen ikinä muutu. Aluksi sen vain näkee eri tavalla. Ja asenne sitten muuttuu, kun ollaan riidelty ja sanottu pahoja asioita....jos ei kykene antamaan anteeksi, ero tulee kuin vesi ja öljy eroaisivat.
 
Ne perhoset mahasta lähti kuukausien kuluessa mutta muuten meillä on ihan samanlaista edelleenkin,paljon pusuja,haleja,joka aamu saan tekstarin mieheltä töistä "huomenta rakas",paljon huomiota,kehuu mua usein kauniiksi jne... :heart: :)
 
kääkkis
Mun on vaikea vastata, koska tuntuu että ollaan yhä vähän huumassa :) 6 vuotta yhdessä ja 2 lasta. Tosi vaikea vastata koska kovin huuma meni ohi...Varmaan puoli vuotta seurustelun jälkeen, kun muutettiin yhteen. Viihdytään tosi hyvin yhdessä ja meillä on hauskaa :)
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis:
Mun on vaikea vastata, koska tuntuu että ollaan yhä vähän huumassa :) 6 vuotta yhdessä ja 2 lasta. Tosi vaikea vastata koska kovin huuma meni ohi...Varmaan puoli vuotta seurustelun jälkeen, kun muutettiin yhteen. Viihdytään tosi hyvin yhdessä ja meillä on hauskaa :)
meillä myös näin ^^^^
 

Yhteistyössä