Kositko sinä vai kosiko mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vai oliko sellainen yhteinen päätös?

Mä kosin miestä ex tempore, oli melkein yllätys itsellenikin :D Tai oli mulla jo pääkopassa vakaa tuntemus, että tuo tyyppi on se kenen kanssa tahdon keikkua kiikkustuolissa vanhana, mutta mun kosimistani ei edeltänyt päiväkausien pohdiskelu tai muuta suunnittelua. Mies oli jossain reissussa, ja kun tuli kotiin ja avasi tietokoneen, oli taustakuvana mun Paintilla tekemä kuva ja kirjoitus, jossa sanoin miehen olevan mulle Se Oikea ja että haluun viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Lopuksi putkiaivolle selvennys: ''Mennäänkö kihloihin, rakas?''
Mies alkoi itkemään ja sanoi ''Tottakai mennään!''
Nyt menossa neljäs vuosi rengastettuna ja rakastan miestä edelleen päivä päivältä yhä enemmän <3

Ei olla naimisissa, mutta miehen ehdotuksesta mentiin kihloihin, ja sen jälkeen oon kosinut kolmesti, mutten ole vielä suostunut. Tuttavapiirissä ja suvussa nyt ollut paljon riitaisia avioeroja, ja olen pahemman luokan pessimisti.

Minua on kosittu elämäni aikana monta kertaa, mutten ole kertaakaan naimisiin asti kenenkään kanssa mennyt.
Sen verran vanhanaikainen tai naisellinen olen tässä asiassa, etten kosi miestä itse.

Uusimmat

Yhteistyössä