kosiko mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
puhuttiin yhteen muutosta ja sovittiin millon muuttaa.mies ksyyi haluaisinko mennä naimisiin ja sanoin joo.mies tokaisi että no 8.8.08 olis hyvä päivä ja m'ä sanoin et sillon menee puolet suomesta etten halua silloin.keskustelu tyssäsi siihen kun lapsi tuli rymyämään siihen enkä muistanu myöhemmin sanoa enää että mikä muu päivä tahansa käy kyllä.
kosiko mies?jos tuo oli kosinta niin luuleeko mies nyt etten halua mennä naimisiin?
kävimme keskustelun eilen ja en ole nyt sitten miestä sen jälkeen nähnyt.kohta tulee hakee mut ja pitäis varmaan jotain asiaan tuumata...

oi, eipä ollut kovin romattista...mutta jokainen tyylillään. mua kosittiin aivan uskomattoman siirappiromanttisesti, mutta elämme niin (joo, ihan joitakin tuttuja oksettaa) ja meille hyvä. onnea sulle, viettäkää ihanat häät.

en mä mitään romanttista lässyä haluakaan.mietin oliko tuo vaan pohdiskelua vai kysymys.jos kosi niiin miten otan asian uudelleen esille kun menin sanoo etten halua mennä naimisiin 8.8.08 enkä sanonu mitään päivää mikä mulle passais?

Ei kaikki mene 08.08.2008 naimisiin...kun ei se osu lauantaille niin kuin tätä 07.07.2007. Onhan noita lukuja joka vuopsi, mutta ne ei osu v-lopuilel niin ei ihmiset niin innokkaasti mene silloin naimisiin niin kuin tän'ä vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
Ei kaikki mene 08.08.2008 naimisiin...kun ei se osu lauantaille niin kuin tätä 07.07.2007. Onhan noita lukuja joka vuopsi, mutta ne ei osu v-lopuilel niin ei ihmiset niin innokkaasti mene silloin naimisiin niin kuin tän'ä vuonna.

no ei sillä väliä,se vaan on päivä jota en halua hääpäiväksi.

Yhteistyössä