Korvissa humisee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huminaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ainakin korvat humisee kun oon flunssassa, eli kun on saanut niistää nenää jonkin aikaa ni vähemmästäkin korvat humisee ja lukossa muutenkin. Mutta siis sulla ei tainnut olla siitä kyse, et siis oo kipeenä?

Mullakin humisee korvissa usein ja etenkin jos nousen äkillisesti ylös. Joskus huminaan liittyy huimausta. Pitäsikö huolestua? Olen ajatellut sen johtuvan vain esim. väsymyksestä

On mahdollista, että joskus joku terveyteen liittyvä asia tai esim flunssa saattaa tilapäisesti aiheuttaa huminan kuulumista. Jos kyseessä on pysyvämpi humina, lue tästä ja linkeistä lisää
http://fi.wikipedia.org/wiki/Humina

ei kannata kuvitella itseään hulluksi tai sairaaksi, jos tuntuu siltä että kuulee huminaa. tuhannet ihmiset ympäri maailmaa ovat kokeneet samaa. Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan tätä kuule, sillä kyseessä saattaa olla erittäin matalat taajuudet joita vain harvat kuulevat.

Alkoi vähän niin kuin flussan yhteydessä. Viikon jo humissut tai suhissut ikään kuin verenkierron mukaan kuuluisi tuo ääni. Tuntuu muutenkin päässä vähän tukkoiselta. Kävin jo lääkärissä. Mitattiin verenpaine -> normaali. Menen viikon päästä tarkempii testeihin, jos ongelma ei katoa.

Viikon jo kestänyt tämä. Töissä on kyllä stressiä ollut ja niska /hartiat ovat jumissa. Keskustelupalstojen mukaan saattaa johtua näistä... saa nähdä

Korvani ovat humisseet noin 5 vuotta.Välillä naksuvat. Kerran on ollut täydellinen hiljainen hetki. Sitä kaiholla muistellen. Minulla todettiin pari vuotta sitten puhetason kuulon alenema ja lääkärin diagnoosi huminasta oli siinä. Narskutan hampaitani rajusti öisin ja verenpaineeni on alhainen, itse hakisin syitä noista jos saisin valita. Tsemppiä kaikille kohtalontovereille!

Yhteistyössä