Vauvoille sopii korvikset, ovat söpön näköisiä. Mutta itse en uskaltaisi laittaa korviksia ihan turvallisuussyistä. Jos leikkiessä repeää tai nukkuessa painaa tai häiritsee. Luulen että meidän taapero kyllä ""näpelöisi"" ja saisi korvakorut pois. Tai sitten repisi ne pois.
Eikös etelä-euroopassa ole käytäntönä laittaa miltei kaikille tyttövauvoille korvakorut. Kyllä omasta mielestäni on kivan näköistä mutta itse en uskaltaisi laittaa.
Meillä kävi perhekerhossa noin puolitoistavuotias tytteli, jolla oli korvakorut. Oli omaan silmääni tosi omituisen näköistä, etenkin kun likalla oli melko vähän ja vaaleeta tukkaa, niin jotenkin korut oikeen hyppäsivät esiin! Tummalle ja tuliselle etelämaan elävälle saattaisi sopiakin heti vauvasta :O)
Etelä-Amerikassakin oli kaikilla tyttövauvoilla korvakorut.. oli aika omituisen näköistä näin suomalaisen silmin. Mutta mikäs siinä jos tykkää laittaa, vaikka itse en kyllä laittaisi vauvalle vielä korviksia. Tiedä vaikka jotenkin repäisee joskus leikkiessä tms.