Korvia on kutittanut jo ainakin 5 päviää ja nyt alko vinkuminen. Mikä ihme mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi jestas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi jestas

Vieras
En ole saanut kutinaa kuriin vaikka olen yrittänyt putsatakkin. Tänään sit alko tuo vinkuminen tai ujellus, en tiedä miksi tuota kutsutaan. Ei kuulosta kuitenkaan tinnitukselta. On tuollaista yhtämittaista "huutamista" koko ajan.

Mitä tälle voi tehdä ja mistä tää johtuu?

En ole saanut kutinaa kuriin vaikka olen yrittänyt putsatakkin. Tänään sit alko tuo vinkuminen tai ujellus, en tiedä miksi tuota kutsutaan. Ei kuulosta kuitenkaan tinnitukselta. On tuollaista yhtämittaista "huutamista" koko ajan.

Mitä tälle voi tehdä ja mistä tää johtuu?

allergia? Mulla siitepölyallergia tekee ihan järkyttävää kutinaa korvakäytävään johon antihistamiinit auttaa.

Vaikkua korvissa tukkeutumiseen asti? Se yleensä alkaa kutinalla ja sitten vinkuminen.. kohta ei enää kuule kunnolla. Menisin huomenna näyttämään terkkarille

eikös se vaikku tule sillä sumutteella ulos? vai onko sit syvemmällä? Alkoi molemmissa korvissa samaan aikaa joten tuntuisi hullulta,et olisi vaikkua,mut voihan se olla .
Mä kyllä tuolla sumuttimella putsaan korvia säännöllisesti

Kuule ei aina vaikku tule ulos omin konstein - ei sumutteilla eikä öljyillä.. Ja joo voi olla molemmissa korvissa. Just torstaina huuhdoin asiakkaan molemmat korvat ja vaikku oli muuten tiukassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Äiteee;28278104:
Ensin kutisi korvia varmaan viikon verran kunnes iski flunssa.

Mul on ollu nyt parina aaamuna nenä tukossa ja olen aivastellu. Toivotaan et ei flunssa tule nyt uudestan ku olin just kk sitten flussassa ja keuhkokuumeessa

Yhteistyössä