Korvatulehdus ja ulos? Vastatkaa pian!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Me05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Me05

Vieras
Siis mun 1v5kk "vauvalla" todettiin lauantaina korvatulehdus ja antibiootti alotettiin. On nyt virkee ja normaali. Kuumetta ei ole. Oon aina nukuttanut pihalle, eilen nukutin sisälle ja nukahtaminen vaikeempaa ja nukkuu vähemmän ku pihalla. Tuulinen vesisade ilma täälläpäin on. USKALLANKO LAITTAA PIHALLE VAUNUIHIN?

Silloin kun meidän pojalla oli korvatulehdus, myöskin oireeton, niin oli ihan normisti pihalla, myös sen jälkeen kun tauti todettiin ja lääkittiin. Ei kukaan ainakaan kieltänyt viemästä ulos..

Samperi ku en osaa kirjottaa kaikkea kerralla.. Niin ja kälylleni oli lääkäri aikoinaan snaonut antibiootteja määrätessään niiden lapselle että tuollaisella märällä ilmalla ne bakteerit oikeen liikehtii ja pääsee kasvamaan. Tiedä sitten mitä se aivan tarkalleen sillä meinas, kai sitä että sieltä vesisateesta ne taudit saa helpommin..?

Minä laittaisin ja olen laittanut meidän nuhanenän ulos,jos vaan kuumetta ei ole,raittiissa ilmassahan on hyvä pienen nuhanenän hengitellä.Poitsu on siis 9kk ja hänellä oli pari kuukautta sitten 2 kuuria korvatulehdukseen,ihan normaalisti ulkoiltiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 13:36 nedra kirjoitti:
Minä laittaisin ja olen laittanut meidän nuhanenän ulos,jos vaan kuumetta ei ole,raittiissa ilmassahan on hyvä pienen nuhanenän hengitellä.Poitsu on siis 9kk ja hänellä oli pari kuukautta sitten 2 kuuria korvatulehdukseen,ihan normaalisti ulkoiltiin.

Näin myös meillä toimittu. Paremmin saa hengitettyä, tietysti oikeasta vaatetuksesta on pidettävä hyvä huoli puolikuntoisena ollessaan.

Uusimmat

Yhteistyössä