korvatulehduksista!

Meidän pojalla oli 4 korvatulehdusta ei iahn peräkanaa mutta kuitenkin lyhyen väliaika ajoin...lekuri ehdotti putkitusta,me ei isännän kanssa suostuttu vielä vaan ajateltiin että katotaan miten asiat etenee..nyt olen pojalle antanut joka aamu maitohappobakteeri tippoja ja luulen että toi jonkun laista apua kuitenkin,sillä nyt alku viikosta kun lapsemme oli nuhassa olin jo aikas varma että korviin on painunut.Käytettiin poika varmuudeksi sunnuntaina lekurissa yöt olleet niin levottomia..mutta kappas ja kop,kop ei ollu korviin painunut tällä kertaa HUH.Miten teillä muilla yöt 1.6 v kanssa sujuu??Miten hyvin nukkuu vai nukkuuko huonosti? meillä herää kerran tai kaks kertaa yö.
 
Meilläkin korviin auttoi tuo maitohappobakteeri eli juomme ja syömme paljon Gefilus-tuotteita. Sen jälkeen ei olla sairasteltu ei korvatulehduksia eikä mitään muutakaan. Asiasta on tehty jotain tutkimuksiakin, että auttaisivat juuri korvatulehduslapsia... Jatka niiden antamista ja odota vielä putkitusten kanssa!
 
Miksi annat lapsen kärsiä turhaan? Miksi siis ette laitatuta putkia jotka toisivat mahdollisesti avun? Meilläkin syöty mhb:ta mutta niistä ei ole ollut apua.
Nyt meillä on putket, silloin tulehduksen huomaa heti koska korva alkaa vuotaa. Muuta vaivaa putkista ei ole.
SUosittelen todella putkia.
 
Meidän 1v6kk menossa putkitukseen viikon päästä. Puoli vuotta ja 7 antibioottikuuria syöty. Olen antanut vauvasta asti maitohappobakteerivalmisteita eikä näytä ainakaan meillä tehoavan. Päädyttiin eilen tähän putkitukseen yksityislääkärillä, koska taas viikonloppuna korvatulehdus ja paine niin kova, että puhkaisi toisen korvan.
Useammalla tutulla on lasten korvat putkitettu eikä ole kuulemma mikään iso operaatio. Ainut itseä askarruttava asia on juuri anestesia.
Mielummin putkitus kuin joka kuukautinen korvasärky pienellä.
 

Yhteistyössä