Korvat lukossa jo 2 viikkoa, mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Minulla oli paha flunssa ja sen yhteydessä menivät korvat lukkoon. Nyt ne eivät aukea millään ja olo on jo huono. Olin lääkärissä viikko sitten ja korvat katsottiin, ei tulehdusta. Sain myös ab-kuurin. Nyt minulla joka ilta lämpöä ja korvat siis aivan lukossa, tuskainen olo jo :(

Laita limakalvoturvotusta lievittävää nenäsuihketta (nenään) ja ota tulehduskipulääkettä. Lääkärissä kannattaa kyllä käydä uudestaan jos lämpöily jatkuu eivätkä oireet asetu. Katsottiinko silloin kun kävit poskiontelot?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Laita limakalvoturvotusta lievittävää nenäsuihketta (nenään) ja ota tulehduskipulääkettä. Lääkärissä kannattaa kyllä käydä uudestaan jos lämpöily jatkuu eivätkä oireet asetu. Katsottiinko silloin kun kävit poskiontelot?

Katsottiin ja tulehdusta oli, johon kuuri. Nenäsuihketta laitettu, buranaa otettu, Duactia otettu ja korvat NIIN HEMMETIN lukossa :```(

Huimaa jo, kun niin lukossa :(

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
liikaa vaikkua joka voi nuhan yhteydessä aiheuttaa ärsytystä ja tulehdusta. mä menisin korvalääkärille puhdistuttamaan.

Tilaan siis korvalääkärille ajan, ei tätä oloa kestä :(

ja samalla se korvalääkäri pystyy katsomaan onko tulehdusta.

Joo, saapa nähdä onko, mulla ei koskaan ole ollut välikorvan tulehdusta.

Katsottiin ja tulehdusta oli, johon kuuri. Nenäsuihketta laitettu, buranaa otettu, Duactia otettu ja korvat NIIN HEMMETIN lukossa :```(

Ehkäpä se tulehdus poskionteloista ei vielä lähtenytkään tuolla saamallasi kuurilla? Käy uudestaan lääkärissä.

Ehkäpä se tulehdus poskionteloista ei vielä lähtenytkään tuolla saamallasi kuurilla? Käy uudestaan lääkärissä.

Joo, huomenna tilaan lääkärin. Tällä hetkellä särkee poskiontelotkin. Jos joskus olen terve en enää ikinä valita mistään ;)

Yhteistyössä