Korvassa putki irti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nellah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nellah

Aktiivinen jäsen
11.07.2008
3 578
0
36
Meillä 3v pojalla on korvissa putket ollut nyt yli vuoden ja tarkistuksessa lääkäri huomasi että toinen putki oli lähtenyt irti ja jäänyt kiinni korvavaikkuun joten ei tule itsestään ulos. Lääkäri suositteli käyttämään korvavahaa liuottavaa ainetta että se saataisiin ulos. kävin sitten apteekissa ja kyselin että mikä olisi paras vaihtoehto niin tämä apteekkari ei suostunut mulle myymään mitään tuotteista koska noin pienelle ei kuulemma saa niitä käytää. pitäskö mun nyt sitten muka vain jättää se putki korvaan kun ei sitä mitenkään voi sieltä tonkiakkaan. eikä se kai kovin terveellinen oo lojuessaan vieraesineenä korvassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Meillä 3v pojalla on korvissa putket ollut nyt yli vuoden ja tarkistuksessa lääkäri huomasi että toinen putki oli lähtenyt irti ja jäänyt kiinni korvavaikkuun joten ei tule itsestään ulos. Lääkäri suositteli käyttämään korvavahaa liuottavaa ainetta että se saataisiin ulos. kävin sitten apteekissa ja kyselin että mikä olisi paras vaihtoehto niin tämä apteekkari ei suostunut mulle myymään mitään tuotteista koska noin pienelle ei kuulemma saa niitä käytää. pitäskö mun nyt sitten muka vain jättää se putki korvaan kun ei sitä mitenkään voi sieltä tonkiakkaan. eikä se kai kovin terveellinen oo lojuessaan vieraesineenä korvassa?

No mikset sanonut sille apteekkarille, että se oli lääkärin määräys.
Tai sitten vaan menet ostamaan sen liuoksen, etkä kerro mitä meinaat sillä tehdä :xmas:

Ne tulee sit korvavaikun kanssa ulos, tai jossain vaiheessa lääkäri voi sitä yrittää ulos tikun kanssa. Itse en missään tapauksessa menis kaivelemaan toisen korvia!

Meillä siis on lääkärissä sanottu ja toimittu noin, ei ongelmia. Ei se tuubi siellä kovassa haittaa :)

voi olla haitaksi korvassa!!meillä tytöllä oli käynyt noin ja tkssa hoidettiin väärin...tyttö meni tosi huonoon kuntoon...putkeen oli alkanut kertyä märkää yms.pöpöjä ja se oli tarttunut korvakäytävässä väärin kiinni.mentiin yksityiselle ja ne oli ihan kauhuissaan ja ottivat pois putken.ja tyttö parani hetkessä!!!

Yhteistyössä