korvapuustit..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katie-

Aktiivinen jäsen
06.07.2007
3 161
0
36
Kuorevaara
Elikkäs paljonko laittaa maitoa siihen taikinaan jos haluaa että pullia tulee vähän reilumminkin?

Nimimerkki. Viimeksi tehnyt 8dl pizzapohjan ja melkein tuliki jtn. siitä :whistle: Ei oo oikein miun juttu nää mittaamiset ja suhteuttamiset..
 
jauhopussin kyljessä taitaa olla 0,5 litran ohje (tarkoittaa nesteen määrää taikinassa), josta saa vajaat 3 peltiä... litran taikinasta saa jo sitten vähän useamman pullan. :D
 

Yhteistyössä