korvakoru miehellä ja nenälävistys naisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ollaan meinattu ottaa miehen kanssa korut,mies korviin/korvaan ja minä napin nenään..kertokaas kokemuksia etenkin nenäkorusta,miten paljon sattuu jne.
ja oisko teidän mielestä kivempi että miehellä on kummassakin korvassa korvis vai vaan toisessa,makuasia kait tuokin mutta mielipiteitä kiitos ;)

Älä anna ampumalla laittaa nenään, paraneekin huonommin. Mutta ei se satu, vesi voi silmästä vuotaa, mutta siinä se. Korvanlehtikin paranee paremmin lävistämällä laitetun korun jäljiltä.

Nenälävärin laitto ampumalla ei pahemmin satu. Vedet saattaa tulla silmiin. :) Nykyään niitä ei vaan kauheesti ampumalla laiteta, lävistäminen neulalla sattuu enemmän mutta se kipu on niiiin pienen hetken että sen kestää.

Miehellä mä tykkään että on vaan toisessa korvassa korviksia. Meillä on ukolla 3 "normi" korvista toisessa korvassa sekä ylhäällä rustossa + kulmassa. Mulla on toisessa korvassa 10, toisessa 3 ja lisäksi vielä nenässä, kulmassa ja navassa. Enempää en aio hankkia :D

Mulle laitettiin kanssa 7 vuotta sitten nenälävistys ampumalla...Jaksoin sitä 2vuotta ja sitten otin pois. Nyt harmittaa kun nenässä edelleen näkyy piste, joka näyttää ylisuurelta ihohuokoselta! Eikä muute saa millään peittoon...Napaläväristäni tykkään kun sen voi aina ottaa pois ja pikkureiät mahassa ei näy...Miehellä tykkään kun on kummassakin korvassa..Jos vaan toisessa, niin näyttää kasari-meiningiltä...Katsokaa Tartu mikkiin-juontajan Hintsasen korua...En tykkäää..

Itselläni on molemmissa korvissa sellaiset lävistysrenkaat ja mielestäni tuo on tasapainoisemman ja paremman näköistä kuin yhdessä korvassa. On kyllä myönnettävä, että riippuu hieman omasta vaatetuksesta, milloin nuo korvikset sopivat itselleni (perusinsinööri <> rentometro <> prätkäjätkä). Olen kuitenkin tyytyväinen, että otin reiät korviin - "rohkea" veto muuten normi elämää elävältä mieheltä.

Mullon nenäkoru ollu nyt puoli vuotta hyvin pysyy , ei satu laitto eikä pito. Minun parani koru noin 6 viikossa.
Mun miehellä taas on korvikset, vasemmassa korvassa 3 ja oikeessa 2 ja siinä vielä industriali(semmonen tanko rustossa mikä kahen reiän välissä). Kaikki tehty neulalla, muut ei kuulemma sattuneet paitsi industriali vähän(no rusto onkin herkempi ja paraneminen pidempi). On hieno kokonaisuus, jopa seksikäs ;)

Yhteistyössä