Korvakipua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mulla on ollu pari päivää korva tosi kipeä, tuntuu että kipu on eniten korvakäytävän suulla ja ihan kun olis vähä turvonnut.. Onko kellään ollut vastaavaa? Mitähän vois olla? Voikohan finni korvakäytävässä aiheuttaa tälläisen kivun?

Korvakäytävän tulehdus, jolta tuo kuullostaa ja johon voi liittyä korvakäytävän suulla oleva finni, on ikävä ja pitkittyvä sairaus, joka minulla ainakin nostaa tosi korkean kuumeen.

Sen muutaman kerran pitäneenä kehoitan käymään päivystyksessä. Siihen saa antibiootit ja sitten kiltti hoitaja huuhtoo noin joka toinen päivä korvakäytävän keittosuolalla.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Korvakäytävän tulehdus, jolta tuo kuullostaa ja johon voi liittyä korvakäytävän suulla oleva finni, on ikävä ja pitkittyvä sairaus, joka minulla ainakin nostaa tosi korkean kuumeen.

Sen muutaman kerran pitäneenä kehoitan käymään päivystyksessä. Siihen saa antibiootit ja sitten kiltti hoitaja huuhtoo noin joka toinen päivä korvakäytävän keittosuolalla.

Piika-äiti

Täytyypä käydä päivystyksessä, kai voin huomiseen odottaa? Ei kai se voi vakavaa olla jos odotan yön yli?

Yhteistyössä