Mula putosi puhelin vessanpönttöön, se toimii niin että sillä voi vastaanottaa viestejä ja lähettää, mutta puhe ei kuulu kumpaankaan suuntaan.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:korvaa jos lapsi pudotti senmeillä pari kertaa pistetty lapsen syyks niin saanu korvauksia...
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:No ei korvaa
Ei se oo sellanen vika mikä tulee puhelimeen tosta vaan, vaan se on itse aiheutettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Avaa se puhelin ja laita kuivumaan kaikki osat erikseen näin voit saada sen toimimaan
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:No ei korvaa
Ei se oo sellanen vika mikä tulee puhelimeen tosta vaan, vaan se on itse aiheutettu.
En mä sitä tahallaanpöntöön tiputtanut. Töissä menin vesaan ja tipahti essun taskusta.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Avaa se puhelin ja laita kuivumaan kaikki osat erikseen näin voit saada sen toimimaan
puheli avattiin ja kuivattiin. viaksi jäi tuo ettei puhe kuulu
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Avaa se puhelin ja laita kuivumaan kaikki osat erikseen näin voit saada sen toimimaan
puheli avattiin ja kuivattiin. viaksi jäi tuo ettei puhe kuulu
Kauanko annoit sen kuivua