Korvaako takuu puhelimen korjauksen,jos puhelin on kastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei taida korvata... Sinuna ottaisin kaikki osat irti ja kuivaisin varovasti kaiken näkyvän kosteuden ja jättäisin palat irraallaan muutamaksi päiväksi johonkin ilmavaan paikkaan. Ainakin kaverini puhelin alkoi toimia uudelleen kuivuttuaan ensin viikon verran ja se ehti sentään olla järvessä uppeluksissa jonkin aikaa. Toisaalta jos puhelin on arvokkaampi, laittaisin märkänä minigrip-pussiin ja veisin huoltoon, vaikka itse joutuisinkin maksamaan

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
No ei korvaa

Ei se oo sellanen vika mikä tulee puhelimeen tosta vaan, vaan se on itse aiheutettu.

En mä sitä tahallaanpöntöön tiputtanut. Töissä menin vesaan ja tipahti essun taskusta.

Joo ymmärrän kyl mut ne kattoo siis sen niin et se vika ei voi johtua siitä puhelimesta vaan siitä et se puhelin on kastunu.
Hitsit ku on vaikee kirjottaa joskus niin et joku muu sais selkoa mitä tarkottaa, mut jos sulla on kotivakuutus voit koittaa saada sen puhelimen korjauksen meneen sen kautta siten et tosiaan laps olis sen pudottanu.

Mut mä oon puhelimeni muutamia kertoja kuivannu just noin ku sulle ehdotin.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Avaa se puhelin ja laita kuivumaan kaikki osat erikseen näin voit saada sen toimimaan

puheli avattiin ja kuivattiin. viaksi jäi tuo ettei puhe kuulu

Kauanko annoit sen kuivua

parisen tuntia. Nyt kun tulin kotiin, irroitin osat uudelleen ja laitoin patterin päälle kuivumaan. Käytän pojan puhelinta,mulla kun o pakko ollapuheln koko ajan mukana,jos vaikka työpaikoista soitetaan.

Vakuutus tuon voisi korvata, missään tapauksessa laitteen itsensä takuu ei tuommoisia korvaa. Takuuhan on sitävarten, että jos tuotteessa on jokin valmistus- tms vika, ei sitä varten että käyttäjä tupeltaa laitteen kanssa.

Uutta puhelinta peliin vaan, nuo n 50 euron puhelimet on ihan hyviä puhelimena. Itseasiassa ne on puhumiseen paljon parempia kuin ne muutaman satasen härpäkkeet.

Tsori, mutta miten uskallatte olla ilman kotivakuutusta ?? Puhelin on nyt pieni murhe, mutta jos tapahtuisikin jotain että pitäisi aloittaa elämä nollasta,esim. tulipalo...

Yhteistyössä