A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsille just meinasin. Varsinkin vauvalle.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Otsakuumemittari on todella suuntaa antava... korva parempi.
Meillä on tutti kuumemittari, mutt ei oo käytetty, kun tää tytsy ei suostu tutista imasemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:onko jollain kokemusta TUTTI- mittarista?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minusta tavallinen digimittari on paras. Korvamittarin lukema voi heittää jopa asteen suuntaan tai toiseen, ja otsamittari mittaa vain ihon lämpötilaa, mikä voi olla eri kuin ruumiinlämpö.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Otsakuumemittari on todella suuntaa antava... korva parempi.
Meillä on tutti kuumemittari, mutt ei oo käytetty, kun tää tytsy ei suostu tutista imasemaan![]()
Lisätäkseni vielä, niin jorvissa tytön ollessa 2kk mittasivat hoitajat korvakuumemittarilla joka kerta =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minusta tavallinen digimittari on paras. Korvamittarin lukema voi heittää jopa asteen suuntaan tai toiseen, ja otsamittari mittaa vain ihon lämpötilaa, mikä voi olla eri kuin ruumiinlämpö.
Voiko normimittari vahingoittaa peräsuolta jos useesti mittaa? Nolo kysymys, mutta kun tuntuu niin usein tosi lämpimältä tuo meidän muutaman viikon ikäinen vauva, että haluaisin sen lämpöä seurata vaikkapa päivittäin mielinrauhan kannalta. Nyt niin paljon flunssaa liikenteessä että saa pelätä millon alkaa vauva kuumeileen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minusta tavallinen digimittari on paras. Korvamittarin lukema voi heittää jopa asteen suuntaan tai toiseen, ja otsamittari mittaa vain ihon lämpötilaa, mikä voi olla eri kuin ruumiinlämpö.
Voiko normimittari vahingoittaa peräsuolta jos useesti mittaa? Nolo kysymys, mutta kun tuntuu niin usein tosi lämpimältä tuo meidän muutaman viikon ikäinen vauva, että haluaisin sen lämpöä seurata vaikkapa päivittäin mielinrauhan kannalta. Nyt niin paljon flunssaa liikenteessä että saa pelätä millon alkaa vauva kuumeileen.
Monissa sairaaloissa mitataan nykyään vastasyntyneeltäkin kainalosta.