Itse olen välillä laittanut Sibicortia iholle kun on ollut oikein pahana. Olen yrittänyt välttää sitä kuitenkin ja käyttänyt paljon vähemmän kuin ennen. Kesällä iho olikin aikas hyvä kun otin paljon aurinkoa. Kädet ovat kuitenkin olleet tosi pahasti rikki ja niihin olen välillä sitä sivellyt. Sain kuitenkin jossain vaiheessa aikas hyvän lääkärin itse määräämän sekoituksen, jonka apteekki teki sitten erikseen ja tässä voiteessa ei ollut niin paljon kortisonia, mutta auttoi itse asiassa ihottumaan paremmin kuin tavallinen kortisoni (oma ihoni on niin tottunut kortisoniin ettei sekään enää meinaa auttaa). Kannattaa kysyä ihotautilääkäriltä vaihtoehtoja.
Mutta ei se nyt mitenkään vaarallista ole silloin tällöin laittaa voidetta kunhan et joka päivä käytä koko kropan alueelle.
Joillakin ihmisillä pahenee iho raskauden aikana ja toisilla taas jopa paranee. Itselläni se on välillä ollut parempi ja nyt ihan tässä loppuvaiheessa hieman huonompi taas (nyt menossa 39+3). Lähestyvä synnytys on varmaan laittanut hormonit jylläämään. Olen kuitenkin luottavainen, että sitten kun vauva on maailmassa niin kyllä se siitä taas rauhoittuu.
Tsemppiä ja yritä kestää!