V
vierailija
Vieras
Ei muuten enää maininnut pehmeitä rasvoja tuo syöpälääkäriEi olekaan mutta mihin tietosi perustuu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei muuten enää maininnut pehmeitä rasvoja tuo syöpälääkäriEi olekaan mutta mihin tietosi perustuu?
En antaisi tiputtaa semmosta itselle enkä tutuilleNiin kuka? Ja miten rasvat liittyvät kuolemiin sen Olimellivellin takiako? Vai mikä juttu tää nyt taas on?
Ok. Jos toinen vaihtoehto on nälkäkuolema?En antaisi tiputtaa semmosta itselle enkä tutuille
Niin mut iäkäs on selvinnyt hengissä kotona.Niin siis iäkkäistä sairaalaan joutuneista koronapotilaista.
Sinun tuttusi tai sukulaisesi hyvä niin. Ei koske kuitenkaan kaikkia muita tuhansia vanhuksia.Niin mut iäkäs on selvinnyt hengissä kotona.
Kotona toipuvat 9-kymppisetkin terveeksiNiin siis iäkkäistä sairaalaan joutuneista koronapotilaista.
Heillä on jo toinen jalka haudassa. On turhaa väittää, että etteikö riski ikäihmisellä sairastua vakavasti ja kuolettavasti ole suurempi.Kotona toipuvat 9-kymppisetkin terveeksi
Jos on liikaa lääkkeitä jo ennestään tai joutuu likaisissa vaipoissa ottamaan wcvuoroaan, tulee tulehduksia. Kotona ehtii vessaan jos pääsee ylös.Heillä on jvaipassa jalka haudassa. On turhaa väittää, että etteikö riski ikäihmisellä sairastua vakavasti ja kuolettavasti ole suurempi.
Jos se on ainoa konsti pysyä terveenä, sopii mulle. Miksei muille?Ei ole koska sinä olet sairaalloisen kiinnostunut kaikesta mikä liittyy lääkkeisiin ym.
Ei. Sinä kuvittelet eläväsi pumpulin keskellä ja sieltä väistelet sairauksia. Tosiasia on kuitenkin se ettei täältä löydy sellaista ihmistä, joka ei olisi joutunut turvautumaan lääkäriin jossain vaiheessa elämäänsä. Olen sanonut aiemminkin, ettei ihminen ole mikään kone ja jos onkin niin koneetkin väsyvät ja lopettavat toimintansa. Sinä tulet kuolemaan vaikka söisit pelkkää luomua, persiljaa, kananmunia, ei mitään lääkkeitä, ei tutkimuksia, vahtisit kuun asemia jne. Se on realiteetti.Jos se on ainoa konsti pysyä terveenä, sopii mulle. Miksei muille?
Mitä se tarkoitti silloin?Ja vanhoja ihmisiä ei hoideta ,ei edes vanhainkodissa. Suomessa vallitsee passiivinen eutanasia vanhusten suhteen. Tiedän, olen työskennellyt alalla
Niinpä, tällä ei vain hirveästi henkseleitä paukutella julkisesti.Ja vanhoja ihmisiä ei hoideta ,ei edes vanhainkodissa. Suomessa vallitsee passiivinen eutanasia vanhusten suhteen. Tiedän, olen työskennellyt alalla
Höpö höpöYli 65-vuotiailla on elvytyskielto, koronaa ei lain mukaan pysty hoitamaan Suomessa jos potilas on iäkäs?
Kyllä kaikki hoitokodissa sai piikit"Kun 80 vuotta täyttäneistä kolme rokotusta on 92 prosentilla helsinkiläisistä, niin viime viikolla perusterveydenhoidon vuodeosastolla olevista potilaista 35 prosentilla oli vajaa rokotussuoja tai ei rokotuksia, Pikkarainen katsoo tilastoista."
Eli 65% vuodeosastolla olevista oli TÄYSIN rokotettuja. Siinä meillä toimiva rokote.
Ei ketään väkisin rokotettu. Itsemääräämisoikeus heilläkin on. Minunkin työpaikalla muutama vanhus kieltäytyi. Heillä nyt sattui olemaan myös mielenterveysongelmia...Kyllä kaikki hoitokodissa sai piikit
Ei mene tilastoihin neItselääkintä on vaarallista.
Mihin tämä väittely loppui?Ei sinulla ole valmiuksia sellaista todistella.