V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin minkäikäinen ja kokoinen lapsi niissä istuu teillä?
Täällä siirtyi 7v korokkeeseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin minkäikäinen ja kokoinen lapsi niissä istuu teillä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja jossain tapauksissa koroke voi liusua lapsen alta pois jos lapsi on pieni ja vaikka nukahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä meillä ainakin lapsen matkustusmukavuus muuttui huomattavasti kun pelkän korokkeen sijalle tuli istuin. Brio Caro toi on muistaakseni, viikon verran sitä odoteltiin ja pakolliset matkat lapsi oli korokkeessa. Kyllähän sen nyt pöllömpikin näkee, että istuin on turvallisempi. On pääntuet, sivusuojaa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:meillä on 4-vuotiailla korokeistuimet käytössä vyön alentimilla. mikä siinä niin järkyttää? Muksut on 113cm ja parikyt kiloisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:meillä on 4-vuotiailla korokeistuimet käytössä vyön alentimilla. mikä siinä niin järkyttää? Muksut on 113cm ja parikyt kiloisia.
Ei ole sivusuojia eikä päänsuojia.
Mutta jokainen tekee kuinka haluaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:meillä on 4-vuotiailla korokeistuimet käytössä vyön alentimilla. mikä siinä niin järkyttää? Muksut on 113cm ja parikyt kiloisia.
Ei ole sivusuojia eikä päänsuojia.
Mutta jokainen tekee kuinka haluaa =)
Ei ole niin. Itse olen 70-80 -luvuilla keikkunu autossa ilman mitään istuimia ja vöitä. Seuraappa joskus marketin parkkiksella, tätä tapahtuu edelleen vuonna 2010. Muksut takaovesta sisään ja menoks. Jokainen tosiaan tekee kuten haluaa vaikka lakikin jo edellyttää muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä haluaisin tietää, että minkälaisessa autossa ne vyöt asettuvat oikealle korkeudelle korokkeen kanssa, jos lapsella on pituutta 104 cm? Minulla on Micra ja siinä on vyöt matalalla, ja siltikin omalla pojalla ne vyöt menee pelkällä korokkeella istuessa tasan kaulasta, ei rinnan päältä. Ja hänellä on pituutta 109 cm.
Ei missään nimessä noin pieniä vielä pelkälle korokkeelle istumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä haluaisin tietää, että minkälaisessa autossa ne vyöt asettuvat oikealle korkeudelle korokkeen kanssa, jos lapsella on pituutta 104 cm? Minulla on Micra ja siinä on vyöt matalalla, ja siltikin omalla pojalla ne vyöt menee pelkällä korokkeella istuessa tasan kaulasta, ei rinnan päältä. Ja hänellä on pituutta 109 cm.
Monissa korokkeissa tulee se vyönohjain mukana.Kokemusta ei ole miten toimii.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä haluaisin tietää, että minkälaisessa autossa ne vyöt asettuvat oikealle korkeudelle korokkeen kanssa, jos lapsella on pituutta 104 cm? Minulla on Micra ja siinä on vyöt matalalla, ja siltikin omalla pojalla ne vyöt menee pelkällä korokkeella istuessa tasan kaulasta, ei rinnan päältä. Ja hänellä on pituutta 109 cm.
Monissa korokkeissa tulee se vyönohjain mukana.Kokemusta ei ole miten toimii.
Mutta kysyinkin siksi, että tässä ketjussa on moni sanonut että tulevat oikealle kohdalle ilman sitä ohjainta...Ja se ei ole mahdollista.