aikas korkea on, me otettiin ihan persaukisina 2 vuotta sitten laina (toinen työtön ja toinen osa-aikatyössä) ja silloinkin saatiin 0,6 marginaaliAlkuperäinen kirjoittaja vieras:niin mitäs teillä on marginaalit. meillä 1.5 ja sanotiin et kun molemmat töissä niin sitten vasta alennetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu mut meinasinkin jos tuota voi kerran vuodessa vaihtaa niin sillä voisi voittaakin jotakin? Kun viime vuonna korkomme oli 4,5-5,5 luokkaa noin niin lynennystä meni vain noin satanen kuussa ja korkoja noin 800 kuussa. Kun nyt taas maksuerä on sama noin 900 kuussa ja tällä korolla lyhennys onkin jo isompi erä kuin korot =)Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:kysy pankista onko mahdollista. ja noi korot on sellanen juttu et jos asuntolainaa on 15-20 vuottakin niin siinä ajassa korot nousee ja laskee satoja kertoja ja se mikä on edullisin nyt ei ole sitä välttämättä 5 vuoden päästä. ja 20 vuodessa ne erot on värmana aika pieniä lopulta et onko ollu mikä korkosysteemi...
mulla 12 kk euribor ja 4 vuotta se oli aikas edullinen kesällä ja alkusysksystä maksoin tosi halpaa korkoa ja nyt taas maksan korkeeta... tarkistus taas maaliskuussa...
Meidän marginaali tällä hetkellä 0,5%.Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:aikas korkea on, me otettiin ihan persaukisina 2 vuotta sitten laina (toinen työtön ja toinen osa-aikatyössä) ja silloinkin saatiin 0,6 marginaaliAlkuperäinen kirjoittaja vieras:niin mitäs teillä on marginaalit. meillä 1.5 ja sanotiin et kun molemmat töissä niin sitten vasta alennetaan.
Mun mielenterveydelle ainut oikea vaihtoehto on 5 tai 10 v kiinteä. Tietää siihen asti mitä maksaa joka kuukausi.Alkuperäinen kirjoittaja Sirutin:Meilläkin on Prime käytössä, vaikka lainaa on jäljellä vielä kuusinumeroinen luku ennen pilkkua.. Mutta kun itseni tuntien maksan mieluummin joka kuukausi muuttuvaa korkoa, kuin huonolla tuurilla vuosi kallista korkoa...
Tiedän ettei ole paras vaihtoehto, mutta mun mielenterveyttä ajatellen ainoa vaihtoehto.
Meillä 0,35 vaihdettiin pankkia joulukuussa...Alkuperäinen kirjoittaja ?:Meidän marginaali tällä hetkellä 0,5%.Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:aikas korkea on, me otettiin ihan persaukisina 2 vuotta sitten laina (toinen työtön ja toinen osa-aikatyössä) ja silloinkin saatiin 0,6 marginaaliAlkuperäinen kirjoittaja vieras:niin mitäs teillä on marginaalit. meillä 1.5 ja sanotiin et kun molemmat töissä niin sitten vasta alennetaan.
Paljon pankki ottaa jos sitoo lainan vuosiksi johonkin määrättyyn %:iin? Onko teillä % korkeampi, kun yleinen taso on nyt?Alkuperäinen kirjoittaja nih:Mun mielenterveydelle ainut oikea vaihtoehto on 5 tai 10 v kiinteä. Tietää siihen asti mitä maksaa joka kuukausi.Alkuperäinen kirjoittaja Sirutin:Meilläkin on Prime käytössä, vaikka lainaa on jäljellä vielä kuusinumeroinen luku ennen pilkkua.. Mutta kun itseni tuntien maksan mieluummin joka kuukausi muuttuvaa korkoa, kuin huonolla tuurilla vuosi kallista korkoa...
Tiedän ettei ole paras vaihtoehto, mutta mun mielenterveyttä ajatellen ainoa vaihtoehto.