Korkokengät ja seksi

• Viestiketjun aloittaja sivhos
  • Ensimmäinen viesti
sivhos
Korkokengät näyttää olevan olennainen osa seksiä.Kertokaa tuntojanne asiasta.Naiset saavat nauttia hyvännäköisistä kengistä,miehet joutuvat sen tekemään salaa,leimautumisen pelossa.Miehet kuitenkin ovat yhtälailla korkkareitten perään kuin naisetkin.Minulla parit hyvännäköiset kengät ja mukavat jalassa.Korkoa jonkun verran,siis korkkarit.
Antaako hyvännäköiset korkkarit lisäpotkua seksiin,miehille ja myös naisille?Oma mielipiteeni,ilmeisesti antaa.Itse en ole koskaan saanut kokea kyseistä asiaa.Paljain jaloin ovat olleet.Olen ilmeisesti jäänyt jostain herkusta paitsi.

sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva:
Korkokengät siis kunnon korolla eivät kertakaikkisesti ole miesten päälle!
Hei Ziva.Miksei voisi olla?Miesten suunnittelema ja käyttämä on korkokenkä alunalkaen ollut.Naiselle naisellinen korkokenkä istuu vain naiselle.Miehille oma miehekäs malli.Antaako korkokenkä sinulle jotain väristystä tai jotain piilevää fetissikiksiä?En tiedä,jotain magiikkaa korkokengissä on.Enstäks,parhaat ovat todellisia taideteoksia.Onko mies vai nainen suunnitellut,sillä väliä.Kenkämaailma täynnä upeita luomuksia.Miehille aika aneeminen tarjonta.Joko olet virittäytynyt kesätunnelmaan?Muista,älä vilustu,kesä ei kuitenkaan oli vielä.

Siitä vaan
Melko säälittävää hakea vuodesta toiseen täältä hyväksyntää omalle fetissilleen. Jos tykkää vetää korkkarit jalkaan, niin siitä vaan, mutta kun samaa asiaa pitää vetää esille aina ja aina uudelleen. Kuinkahan monta vastaavaa ketjua sama henkilö on täällä aloittanut. Jos fetissi ottaa noin suuren osan elämästä, niin kannattaisiko hakea hyväksyntää ihan ammattiauttajalta. Musta tuollainen kuulostaa enemmän hätähuudolta. No kai tämäkin mielipide moderoidaan asiattomana. Mutta kaikkiaan, tehkää mitä tykkäätte, mutta lukekaa joskus näitä aikaisempia ketjuja samoista jutuista. Samaan sarjaan lasken sukkahousu ja kumisaapaskeskustelut.

sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Siitä vaan:
Melko säälittävää hakea vuodesta toiseen täältä hyväksyntää omalle fetissilleen. Jos tykkää vetää korkkarit jalkaan, niin siitä vaan, mutta kun samaa asiaa pitää vetää esille aina ja aina uudelleen. Kuinkahan monta vastaavaa ketjua sama henkilö on täällä aloittanut. Jos fetissi ottaa noin suuren osan elämästä, niin kannattaisiko hakea hyväksyntää ihan ammattiauttajalta. Musta tuollainen kuulostaa enemmän hätähuudolta. No kai tämäkin mielipide moderoidaan asiattomana. Mutta kaikkiaan, tehkää mitä tykkäätte, mutta lukekaa joskus näitä aikaisempia ketjuja samoista jutuista. Samaan sarjaan lasken sukkahousu ja kumisaapaskeskustelut.
Mikset puutu iso ja pienmunaisien juttuun,yhtä ja samaa paskaa.Mistä tiedät onko yksi vai eri henkilöt kirjoituksien takana?Lue vaan kiltisti,jätä kiukuttelu ja hommaa korkkarit,sukkahousut,mitä ikinä haluat.Pääset sinäkin nauttimaan niistä fetissiherkuista.Niin mekin ollaan tehty.

Varjotar
Ihmisten vika on siinä, että niitä kiinnostaa niin helvetisti mitä toiset tykkää. Ei kehdata, koska joku voi tykätä pahaa!!
Haistattakaa pitkät muiden mielipiteille ja tehkää kuten tykkäätte!!
Mua ei niin vähempää vois kiinnostaa, jos joku kattoo pahasti kadulla koska elän ja teen kuten tykkään.

ribbi
alusvaatteet,kengät,kumpparit,pikkupöksyt yms. . .kiihottaa ketäkin ? mulla ne on sukat,sukkikset,polvi-ylipolvensukat,kuviolliset,värilliset jne. en voi vastustaa katselemasta jos naisilla on nätit sukat,nailonia/kuviolliset hameen kanssa.joskus olen jopa kehunut sukkiksia ja hametta naisille .olen alkan pitää sukkiksia ilman pääli sukkia,eihän niihin kukaan kiinnitä kuiteskaan huomiota lahkeen alla.rohkeesti vaan kokeilemaan,vaikka koti oloissa.nautitaan siitä mistä tulee potkua. Ritulle terveisiä,ethän säikähtänyt tunnustusta . . .

Sivhos
Teidät naiset pitää pukea samanlaiseen surkeeseen lookkiin kuten miehetkin.Millä oikeudella te saatte herkutella kaikenlaisilla hyvännäköisillä vaatetuksilla,häh,kysynpä vuaaan?Te naiset olette vaikka ilman rihmankiertämää,kauniita yksilöitä,sitten kun teidät puetaan viimeisen päälle,johan meistä miehistä huonompisydämmiset ,joudumme turvautumaan nitroihin.Näin on näppylät.Kaunis nainen aiheuttaa terveysriskin ulkonäöllään.Ja muutenkin,esim.liikenteessä,peräänajoja ja muitakin hämmennyksiä.

Varjotar
Ei hyvä mitenkää päin.
Jos on ulkonäköä, on väärin, jossei oo, on väärin.
Mitä pitäis tehä?

Minkäs minä sille voin, jos joku sattuu pitämään mua jumalattarena, vaikken omasta mielestäni kovin kummoinen ole?
Toinen sanoo, mikä karsee hirviö, vois poistaa päiviltä.. Ei sittenkää hyvä..
Jos taasen ei oo niin paljon sitä naamaa, niin kukaan ei huoli...
Sohvis nyt apua tähän!

Saapastellen
>--On todellakin mahtavaa nähdä kun Naiset Tyylikkäästi sipsuttavat saappaissa,,,se saa monen pojan pään kääntymään,,,,Makkarissakin ne tekee ihmeitä niin Naisissa kuin Miehissäkin,,,hmm

Fiilis
Hankittiin vaimon kanssa aikoja sitten ns. rodeosaappaat, korkeakorkoiset reisisaappaat, vyöllinen malli. Johan oli vaikutus. Molemmat saapasteltiin uudenuutukaisissa kiiltävissä korkeakorkoisissa saappaissa, minulla huima seisokki päällä, ja vaimo kävi kuumana.
Fetismi on namia. Kun sen oivaltaa.

Yhteistyössä