Korkkasin sitte lonkeron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Laitoin just grillin vähä aikaa sitte päälle ja äsken vein maissit sinne ja kohta käyn lisäämässä lihavartaat ja viimeiseksi makkarat tai oikeestaan vois ne laittaa molemmat yhtaikaa niin samalla korkkasin lonkkutölkin, että on hyvää toi kultalonkero. Saunan päälle juon vielä siideriä pullollisen vai oliko tölkki, en muista kumpi.

Mäki korkkailen lonkero tölkkiä tossa myöhemmin kunhan saan nuo kirppari kamat ensin hinnoteltua. Ei mulla kyllä oo kun kaks mut jos niitten voimalla sitte ompelis komiat verhot lastenhuoneeseen B)

Minä vasta kohta korkkaan siiderin, pitäis raahautua eka kaverin luo. Niin juu tunnustan, jo TOINEN KERTA VIIKON SISÄÄN KUN MINÄ KÄNNÄÄN, enkä edes avaa sateenvarjoa, on se paska sen verran vaihtelua tohon ainaiseen vesisateeseen että antaa tulla vaan B)

Musta toi on ihan hyvää ja Piparmintulle kiitti etukäteen tulevasta meilistä! Oonkin jo kovasti ootellut sitä. Kävin laittaa äsken noi lihavartaat ja makkarat grilliin ja tossa reilun 10 minuutin päästä päästään syömään ja illalla saunotaan.

Mä jotenkin oon oottanut että uskovaiset tai muuten absolutistit tulis kommentoimaan tota aloitusta mutta eipä ole näkynyt mutta on täällä yks kielteinen kommentti jo tullut mutta paskat mä siitä välitän, antaa tulla lisää vaan paskaa niskaan.

Mä kans aattelin yhen lonkeron juoda illemmalla. On kaapissa giniä ja lonkerojuomaa(mitä ikinä onkaan viralliselta nimeltä). Tympee vaan ku kalorit TAAS niin käytetty, ettei oo "varaa" ku yhteen;(

Tuo kultalonkero oli ihan ok, mut juon mielummin ite lonkeron lonkerona ja energiajuoman energiajuomana;)

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä jotenkin oon oottanut että uskovaiset tai muuten absolutistit tulis kommentoimaan tota aloitusta mutta eipä ole näkynyt mutta on täällä yks kielteinen kommentti jo tullut mutta paskat mä siitä välitän, antaa tulla lisää vaan paskaa niskaan.

Jaa siitä, että meinaat juoda 2 siideriä tänään?! Ihme odotukset sulla...

Pitää vähän härnätä että tulis vilskettä tähän touhuun. Ei mulla ole kuin yksi siideri ja yks lonkku joka on kohta kyllä juotu. Eiks olekin? Mä olen vaan nyt tällasella päällä tänään.

Yhteistyössä