Korkeasaari vai Puuhamaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpi ja kampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kumpi ja kampi

Vieras
Tämähän on ihan makuasia, mutta kyselenpä silti.
Korkeasaari vai Puuhamaa - kumpaa suosittelet alle 4-vuotiaille lapsille?

Mulla on kaksi vauhdikasta tyttöä, toinen noin 4v ja toinen noin 1,5v.
Mulla on myös kaksi vaihtoehtoa lomapäivän kohteiksi, joista pitäisi valita.

Molemmissa puolensa. Jos osuu aurinkoinen ja lämmin päivä, menisin Puuhamaahan. Jos taas viileämpi päivä, menisin Korkeasaareen. Lämpimällä eläimet vaan köllöttää, viileämmällä jaksavat touhutakin.

molemmat aika rupusia paikkoja...ite olin käynyt molemmissa viimeksi omassa lapsuudessa 8ja siitä nyt on jokunen vuosi aikaa9 ja viimekesänä omien lasten kanssa.
Puuhamaa on ylihinnoiteltu, likainen, ränsistynyt, ruokapaikat surkeat, altaiden vesi jäätävän kylmää...lasten mielestä hauskin paikka oli ihan perusleikkipuisto, siellä muovinen leikkimökki!
korkeasaari....pieni, paljon pienempi kuin omasta lapsuudesta muistelin, päivällä kuumalla eläimet näki tosi huonosti ja muutenkin olen alkanut iän myötä ehkä vähän miettiä eläontarhojen eettisyyttä....

Eli noista kahdesta silti valinta olis puuhamaa

Samanikäiset meillä olleet innostuneita Korkeasaaresta ja hieman isompina (3-7) vasta Puuhamaasta. Tai tykkäsivät pienetkin puuhamaasta, Tottakai, mutta korkesaaressa olivat jotenkin enemmän täpinöissään ja puhuivat käynnistä vielä pitkään.

Ennemmin puuhamaahan ellei vanhempi ole erityisen kiinnostunut eläimistä. Mun vähän vajaa 4v ei juuri jaksanut kiinnostua eläimistä ja kovin montaa ei edes nähty. Jäi vähän huono fiilis kun aggressiivinen hanhi kävi lapsen kimppuun, hanhen paskaa oli kaikkialla niin et 1vuotiasta viitsinyt juuri laskea pois rattaista ja lokit yrittää viedä eväät käsistä.

Puuhamaata kokeillaan vielä lämpimällä säällä.

Yhteistyössä