Korjatut verotuspäätökset v. 2009, oletteko jo saaneet omanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinttuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ööh, ei ole tullut. Minen muista nyt pitikö korjata tänä vai viime vuonna tuota verotuspäätöstä itse hiukan.. Nojoo, mutta meikäläisen tuurilla ne veroheput eivät päivitä tilannetta.. Phyh. Olivat pistäneet edellisvuoden tuloiksi jtn 2000e, vaikka oikiasti piti olla reilut 3000e. Kesätöistä siis..

Just eilen tuli.
Ja voi helvetti ku mies teki yhen työkeikan ja ilmotti sen sinne, ni vissiin 50% vievät veroa siitä. :headwall: Ei ilmeisesti kannata tehä, tai ainakaan ilmottaa verottajalle... Kokonaisuudessaan palautussumma vaan väheni kun ilmotti tuon keikan ja sit matkakuluja. :kieh:

Mullekkin tuli eilen. Onko tämä nyt se, joka tulee vain, jos on muutosehotuksia esittänyt? Minä en nimittäin ole ehottanut mitään verottajalle. Eihän ne ole voineet saada mitään mll- lastenhoitokuittejakaan, kun en ole niitä lähettänyt... hmm :confused: Ei tuu mieleen mitään järkevää selitystä...

Mullekkin tuli eilen. Onko tämä nyt se, joka tulee vain, jos on muutosehotuksia esittänyt? Minä en nimittäin ole ehottanut mitään verottajalle. Eihän ne ole voineet saada mitään mll- lastenhoitokuittejakaan, kun en ole niitä lähettänyt... hmm :confused: Ei tuu mieleen mitään järkevää selitystä...

No sieltä tulee uusi, vaikka ilmoittaisi pelkän uuden tilinumeron sinne. Tai sitten sieltä alkuperäisestä on puuttunut jotain, minkä verottaja on nyt lisännyt, kun et ole itse tajunnut puutetta korjata. Eikä niitä vielä kaikki oo saanet. Vasta lokakuun lopussa saa viimeiset.

[QUOTE="joo";21989566]No sieltä tulee uusi, vaikka ilmoittaisi pelkän uuden tilinumeron sinne. Tai sitten sieltä alkuperäisestä on puuttunut jotain, minkä verottaja on nyt lisännyt, kun et ole itse tajunnut puutetta korjata. Eikä niitä vielä kaikki oo saanet. Vasta lokakuun lopussa saa viimeiset.[/QUOTE]

Ei ole tullut mutta lokakuussa viimeistään se pitäs ilmaantua

Yhteistyössä