Kopioin synttäriketjusta tämän uskomattoman tapauksen :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomatonta

Vieras
Siis ei tälläsiä oikeesti voi olla! Siitä synttärekauhisteluketjusta kopioin. Miten joku voi tehdä lapselle tuollaisen karhunpalveluksen?

"Tässä on oikeestaan surullista se, että mä tiedän ihan oikeasti tuollaisia lapsia ja äitejä. Silloin kun vielä kissoja kasvatin, niin meillä kävi yksi äiti noin 5v ja 7v lastensa kanssa kissoja katsomassa. Äiti oli luvannut lapsilleen kissan löytöeläinkodin kissanpennuista, mutta eivät olleet saaneetkaan sieltä kissaa, kun ainoa sen värinen mikä lapsille kelpasi, oli varattu. Tulivat sitten meille ja me kun maall asutaan niin on sellanen 50metriä parkista ulko-ovelle, lapsi pienempi kitisi äidilleen että ei jaksa kävellä. No äiti kantoi. Äiti riisui molemmilta lapsilta kengät, takit, pipot ja jopa hanskat kun edes 7-vuotias ei niitä itse saanut/ottanut pois. Kissat olivat yläkerrassa, mutta jouduin hakemaan ne alakertaan kun pienempi pelkäsi portaita/ei suostunut niitä kulkemaan. Kissanpennun kun lapsille antoi syliin niin kauhea kirkuna että ota se pois se kynsii, kun pentujen tassuissa ne kynnet on vähän esillä. Pennut eivät kylläkään kynsineet yhtään. Emokissa piti viedä pois, koska se oli pelottava. Oma lapseni katseli myyrä-elokuvaa (sallittu kaikille) ja se piti pistää pois, koska heidän lapset ei katso sellaisia ohjelmia. Lisäksi kattovalo piti sammuttaa, koska se häiki vanhemman lapsen silmiä. Koko vierailu oli yhtä kitinää ja marinaa. Heidän haluamansa värisiä pentuja oli kaksi ja toisen aioimme pitää itse (sen lupaavemman) ja juuri se olisi lasten pitänyt saada ja vieläpä huomattavaan alehintaan koska äidin mielestä olivat eläinsuojan hintoihin nähden niin kalliita. Pentujen luovutus oli vasta kahden viikon päästä, mutta se olisi pitänyt saada mukaan heti, koska lapset pettyisivät jos eivät tänään kissaa saisi. Lopulta kieltäydyin myymästä heille yhtäkään pentua ja siitäpä vasta poru syntyi, äiti intti aikansa vastaan ja haukuttuaan minut pystyyn puki molemmat lapsensa ja kantoi vuoronperään molemmat autoon. Omatkin lapseni katselivat näytöstä suu auki.

No joo, ihme että eläinkodissakin sattui olemaan varattu se pentu. Eivät ole vaan antaneet sitä heille, jos käytös on tuollaista ollut. Kyllähän noita silti näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja ääh:
No joo, ihme että eläinkodissakin sattui olemaan varattu se pentu. Eivät ole vaan antaneet sitä heille, jos käytös on tuollaista ollut. Kyllähän noita silti näkee.

Kaikenmaailman pöljille voi kyllä olla luovuttamatta eläintä, mikäli kasvattaja tai eläimen muu luovuttaja on vastuuntuntoinen. Ikävä kyllä, tollaisten vatipäähysteerikkojen lasten hommaamisiin taas ei voi kukaan vaikuttaa :(

Minä taas kasvatan koiria ja lähes joka pentuetta tulee katsomaan yksi vastaava perhe. Koiraa oltaisiin ottamassa lapsille, sen pitäisi olla sisäsiisti ja täysin tapakasvatettu 8 vk ikäisenä, sen pitäisi tehdä mitä lapsi haluaa, se ei saa nukkua vaan sen täyyy leikkiä ja syödä kun lapsi haluaa.. Ekasta pentueesta erehdyin myymään pennun tälläiseen kotiin. Se tuli viikon päästä takaisin paksusuolentulehduksen kanssa (tulee mun rodulle usein stressistä) ja hermostuneena. Oli murissut lapselle ja kun pentua hain takaisin, niin en yhtään ihmettele miksi. Koiraa kohdeltiin kuin lelua ja perheen äiti kohteli sitä kuin rottaa. Tänä päivänäkin tuo koira, jonka jätin lopulta itselleni, pelkää lapsia yli kaiken. Sietää vain oman perheen lapsia.

Yhteistyössä