Mietin taas blogiini juttuja ja mietin lehtimyyjiä.
Pistetäänkö pinoon erilaisia kokemuksia lehtimyyjistä?
Mulla on kaksi muistiin jäänyttä ja ensimmäinen oli:
Olin töissä eräässä lehtimyynti paikassa jossa oli eräs mua paljon nuorempi poika. POjalla oli tapana huutaa puhelimeen ja kun mitenkään ei saanut viikkoon myytyä yhtäkään lehteä, alkoi hän kaupata kaupanpäälisenä xboxia (niin sitä konsolia) :O Pomo kuuli erään puhelun ja siihen loppui pojan ura.
Ihmeteltiinkin kuinka hän yhtäkkiä myi lähes jokaisen lehden mitä kauppasi. :O
Toinen on sellainen, kun lehtimyyjä soitti mulle.
Vastasin ja toisesta päästä kuului raspinen naisääni joka kysyi: Otatko lehden jos kauppaan sen sulle?
Mä sitten kysyin että mitäs lehteä myyt ja kauppias siihen: No, kyllähän täällä kaikkee olis mut otettasko toi aku ankka ekaks (en muista oliko se just aku) ja alko selittämään siinä sitten hiiitaaasti ja varmasti koko pitkän teksin ja kaupanpääliset.
Mä kärsivällisenä kuuntelin ja välillä sitten vaihdettiin lehteä. Puhuin hänen kanssaan melkein puolituntia ja ensin sanoin että en mä kyllä ota mitään.
Alkoi sitten maanittelemaan että etkö millään ottas jotain jos pistetään niin pieneks erä ku voidaan. Ja siis kuulosti siltä että alko melkeen itkemään :O
No, minä hyvä sydäminen ihminen sitten tilasin kestona lehden
Siihen sitten lopuksi totes vielä että kiitos hyvä ihminen, tää oliki mun eka myynti koko viikkona (tais olla torstai päivä) Että meni hyvään tarkotukseen mun tilaus
Mimmosia kokemuksia teillä on? Ja saakos niitä lainata mun blogiini?
Pistetäänkö pinoon erilaisia kokemuksia lehtimyyjistä?
Mulla on kaksi muistiin jäänyttä ja ensimmäinen oli:
Olin töissä eräässä lehtimyynti paikassa jossa oli eräs mua paljon nuorempi poika. POjalla oli tapana huutaa puhelimeen ja kun mitenkään ei saanut viikkoon myytyä yhtäkään lehteä, alkoi hän kaupata kaupanpäälisenä xboxia (niin sitä konsolia) :O Pomo kuuli erään puhelun ja siihen loppui pojan ura.
Ihmeteltiinkin kuinka hän yhtäkkiä myi lähes jokaisen lehden mitä kauppasi. :O
Toinen on sellainen, kun lehtimyyjä soitti mulle.
Vastasin ja toisesta päästä kuului raspinen naisääni joka kysyi: Otatko lehden jos kauppaan sen sulle?
Mä kärsivällisenä kuuntelin ja välillä sitten vaihdettiin lehteä. Puhuin hänen kanssaan melkein puolituntia ja ensin sanoin että en mä kyllä ota mitään.
Alkoi sitten maanittelemaan että etkö millään ottas jotain jos pistetään niin pieneks erä ku voidaan. Ja siis kuulosti siltä että alko melkeen itkemään :O
No, minä hyvä sydäminen ihminen sitten tilasin kestona lehden
Siihen sitten lopuksi totes vielä että kiitos hyvä ihminen, tää oliki mun eka myynti koko viikkona (tais olla torstai päivä) Että meni hyvään tarkotukseen mun tilaus
Mimmosia kokemuksia teillä on? Ja saakos niitä lainata mun blogiini?