Koollako ei väliä??? Halusin niin sisäistää tän ajatuksen, mutta... :( neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, voiko peniksen koko olla kenellekään ns. täysin yhdentekevä. Kuitenkin itse naiivisti ajattelen, että sen peniksen voi "menettää" esim. kumppanin sairastuessa vakavasti (halvaus, impotenssiin johtava masennus jne). Ja voihan sitä tosiaan apuvälineitä ym. seksin tukena käyttää.

Tuollaisessa tilanteessa en itse ole koskaan ollut, mutta luulen, että henkisen yhteyden ja hyvyyden kumppanin kanssa ehkä kuitenkin saattaisin laittaa peniksen koon edelle.

Ja toisaalta, vanha ja rupsahtanut kun olen, ei ehkä loppupeleissä olisi varaa valitakaan :laugh: :(

Jotenkin käy vaan surettamaan ajatus, että selluperseiset ämmät pyörittelee ajatuksella omia juttujaan, mihin se toinen osapuoli ei ole missään elämänsä kehitysvaiheessa pystynyt vaikuttamaan, vaikka kuinka tahtoisi. Eli peiliinvilkaisun paikka. Siellä ne ihrat hyllyy, tissit riippuu, naama on kuin lapiolla lyöty ja vaikka ei mitään näistä olisikaan, pää on sisältä kuin sputnikin tietokone!

Ai niin, sori. Miesten mieliksi pitäisi yhteen ääneen todeta, ettei koolla ole väliä ja että ei se melan koko vaan se melomisen taito. Mutta totuus se ei pala tulessakaan, mitättömän kokoinen penis ei naista tyydytä ja koska seksi on muutakin kuin miehen runkkaamista naiseen, on naisillakin tiettyjä vaatimuksia.

Yhteistyössä