Koollako ei väliä??? Halusin niin sisäistää tän ajatuksen, mutta... :( neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni pettymys

Vieras
Koolla ei väliä, sanotaan. Olen kyllä eri mieltä, mutta olin psyykannut itseni suhtautumaan avoimesti standardiin ei-niin-isoon penikseen. Mutta entä jos se paksuus on vain nakin paksuusluokkaa, oikeesti!? :( Auttakaa, mitä tehdä. Kamalaa vaatia liikaa, koska enhän itsekään ole täydellinen, mutta silti. Mitä mieltä te olette tästä kokoasiasta, ihan oikeesti?

Hmm, noh. Olen deittaillut aika monenmoisia nakkeja ja makkaroita. Nakeissa on se positiivinen puoli että yritystä muutoin on huomattavasti enemmän kuin näillä seivästäjillä, noin niinkuin kärjistetysti. Mutta itse olen huomannut kuitenkin että jäisin nakista lopulta vain nälkäiseksi. Itsekästä tai ei.

Paskapuhetta on väittää, ettei koolla olisi väliä. Totta helvetissä on, ja molempiin suuntiin ääripää ei ole hyvä asia. Täytyy sanoa, ettei sellaisesta nakin paksuusluokkaa olevasta juuri iloa irtoaisi : / Ei liioin hervottomasta termospullosta.

Semmonen juttu tuli mieleen, että monestikaan lesbot eivät työntele toisiinsa yhtään mitään miehen elintä muistuttavaa, eivätkä välttämättä omista dildoja, mutta ovat keskimääräisesti tyytyväisempiä seksielämäänsä, kuin heteronaiset. Joten onko sillä koolla sitten väliä.

Tuosta yllämainitusta asiasta huolimatta, ei minua miehen jykevyys ole koskaan haitannut...

voi ei, nää läpät voisi naurattaakin, jossen oikeesti olis kiinnostunut siitä miehestä:( yhden nakkimakkaran kanssa tapailun lopetinkin, suurelta osin nakin vuoksi, mutta ei se ollut muutenkaan potentiaalinen miesystävä ehdokas. Miks mä saan näitä nakkimakkaroita nyt?

Melkein itkettää... apua:( Kyllä sillä koolla on vaan väliä. Pitkäaikaisella eksällä oli reippaasti yli keskiverron. Sen nyt olen jo tajunnut, että aika pienellä prosentilla miehistä löytyy vastaavaa, ja jos miehessä on potentiaalia muuhunkin kuin tyhjänpäiväseen fuckbuddyiluun, niin asennoiduin jo että yritän unohtaa tän koko asian ja nauttia keskivertopätkästä. Voi kunpa se olis ollut edes sellanen perus, että tuntuis tunteiden kera sitten edes jossain, kun on rakastunut...

Semmonen juttu tuli mieleen, että monestikaan lesbot eivät työntele toisiinsa yhtään mitään miehen elintä muistuttavaa, eivätkä välttämättä omista dildoja, mutta ovat keskimääräisesti tyytyväisempiä seksielämäänsä, kuin heteronaiset. Joten onko sillä koolla sitten väliä.

Tuosta yllämainitusta asiasta huolimatta, ei minua miehen jykevyys ole koskaan haitannut...

No mut jos nainen ei tykkää/kiihotu naisesta, niin tuskin se haluaa miehensäkään sellainen olevan?

[QUOTE="utelias";26241568]Kerros aapee, kuinka se pieni muna hankaloittaa elämää? Kuinka tutustuit mieheen, rakastatko häntä? Oletko kenties yyhoo ja mies pitää kuitenkin lapsistasi?[/QUOTE]

En halua tulla tunnistetuksi, joten en vastaa ihan kaikkeen ja tarkkaan. Mutta olen tuntenut miehen vasta lyhyen aikaa. Lapsille en ole esitellyt, tässä asiassa haluan olla varma siitä missä mennään. Mies vaikuttaa muuten liian hyvältä ollakseen totta. Olen rakastumassa, en rakasta, se on vielä liian vahva sana.

Olen yrittänyt miettiä ihan oikeasti, että on paljon muitakin tapoja tyydyttää toinen ja henkinen yhteys on tärkeämpi jne. Ja seksi ei toki ole tärkein, mutta kyllä olen silti melko seksuaalinen ihminen ja kyllä se vaan tuntuu hyvältä, jos on iso ja sopivan paksu muna!! :((((

Tiedän, olen kamala ihminen:(

Mä olin joskus tulisesti rakastunut yhteen mieheen, kunnes menimme sänkyyn... Muna oli niin pieni, että kortsu ei Todellakaan pysynyt siinä, ehkä 2/3 jäi täyttymättä. Ja siis ei tietenkään tuntunut miltään. Harmi.

Miksi sinun ajatuksesi olisi sen kamalampi, kuin vaatimus siitä, että naisella tulee olla suuret rinnat?

totta. onhan miehilläkin ne omat vaatimuksensa. Ja jokaisella yksilönä kaikenmaailman vaatimuksia kumppaniehdokkaalle (koulutus, arvot, harrastukset, ulkonäkö ja ties mitä). Ja tätä asiaa kun ei melkeinpä teoriassa ei voida korjata, toisin kuin rinnat (tietty kyseenalaista sanoa naiselle, että "käy ottaa silikonit, ni sit kaikki ok"). Siis penisleikkaukset eivät taida olla kovin yleisiä ja käsittääkseni niillä on mahdollista saada tuskin huomattavaa lisäystä, ja pituuteen voisin vielä tyytyäkin, mutta tää ohuus vaivaa mua. Ja kun kyse ei ole esteettisestä vaivasta niinkään, vaan siitä, ettei se tunnu! :( Ja siksi, etten itse ole täydellinen, tuntuu niin pahalta että itseäni estää nyt vain näin pinnallinen (KO?) seikka heittäytymästä täysillä suhteeseen:(

Alkuperäinen kirjoittaja on väliä;26241660:
Mä olin joskus tulisesti rakastunut yhteen mieheen, kunnes menimme sänkyyn... Muna oli niin pieni, että kortsu ei Todellakaan pysynyt siinä, ehkä 2/3 jäi täyttymättä. Ja siis ei tietenkään tuntunut miltään. Harmi.

Voi:( se on niin väärin! Miks sit joilleki turhanpäiväsille sioille, kuten mun eksäni, on suotu sellanen kunnon m**o!!! niin epäreilua!:(

Mun sinkkuiluajoista on jo vuosia, mutta sikäli mikäli muistini ei petä, niin sanoisin että koolla on merkitystä. Olisi hienoa sanoa, että ei ole, mutta jos sanoisin niin, niin valehtelisin.

Ei tarvitse olla jättimäinen lauantaimakkarapötkö, ei edes hookoon sininen, muttei myöskään mikään nakki, sillä nakki on liian vähän. Eikä ole messuhallin koosta kiinni tämä - ennen ja jälkeen nakkien on muut miehet kuitenkin kyenneet messuhallinkin ääriään myöten täyttämään, joten...

Mun sinkkuiluajoista on jo vuosia, mutta sikäli mikäli muistini ei petä, niin sanoisin että koolla on merkitystä. Olisi hienoa sanoa, että ei ole, mutta jos sanoisin niin, niin valehtelisin.

Ei tarvitse olla jättimäinen lauantaimakkarapötkö, ei edes hookoon sininen, muttei myöskään mikään nakki, sillä nakki on liian vähän. Eikä ole messuhallin koosta kiinni tämä - ennen ja jälkeen nakkien on muut miehet kuitenkin kyenneet messuhallinkin ääriään myöten täyttämään, joten...

joo, nää messuhallikommentit on ihan urpoja ja jätinkin ne täysin huomioitta! Voi ei, ajattelen itse ihan samoin, mutta olis niin hienoa "meditoida" ittensä tän kaiken yläpuolelle! :(

Yhteistyössä