Koolla ON väliä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mut hei! Ku täällä on se tissikuvaketju jo ollu, niin nythän vois miehet laittaa kuvia vehkeistään et saadaan me naiset sit arvioida kokoa, ja Timppa aloittaa!
Mä en halua nähdä, kiitos vaan. Ja ei nyut ketään kohtaan henk. koht, vaan muuten vaan. Ei ole rinnat sama asia, kuin sukupuolielin.
Kunhan vitsinä laitoin, tuskin sellaista annettais täällä edes julkaista :D

Mut hei! Ku täällä on se tissikuvaketju jo ollu, niin nythän vois miehet laittaa kuvia vehkeistään et saadaan me naiset sit arvioida kokoa, ja Timppa aloittaa!
Mä en halua nähdä, kiitos vaan. Ja ei nyut ketään kohtaan henk. koht, vaan muuten vaan. Ei ole rinnat sama asia, kuin sukupuolielin.
Kunhan vitsinä laitoin, tuskin sellaista annettais täällä edes julkaista :D

Joo voisi lähteä aika nopeasti bittiavaruuteen sellainen ketju :whistle:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
:eek: :eek: :eek: :eek: Tissit on ok mutta kikkeliä ei saisi näyttää? Sortoa sanon minä!
Te voitte näyttää vaikka rintakehiänne, se on ihan tasa-arvoista. eihän kaikilla tissiketjun naisillakaan ollut muuta kuin pelkät nännit.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
:eek: :eek: :eek: :eek: Tissit on ok mutta kikkeliä ei saisi näyttää? Sortoa sanon minä!
Te voitte näyttää vaikka rintakehiänne, se on ihan tasa-arvoista. eihän kaikilla tissiketjun naisillakaan ollut muuta kuin pelkät nännit.
Kannatan!

joo,on sillä koolla väliä koska jos miehellä ois semmonen 5cm tynkä niin miten v*tussa sellasella mitää tekee :whistle:
kun joku väittää et ei oo koolla väliä vaa sillä miten sitä käyttää :/
mut täähän onkin mielipideasia :whistle:

Yhteistyössä