No ei sekään juu kivalta tunnu mun mielestäni, mutta kyllä sen nyt sentään täytyy tuntua. Mutta, en mä ole sellaista voinut suoraan päin näköä sanoa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä, musta se pituus on siin ihan turha juttu. miksi pitäisi keikkua jonkun tikun nokassa ja sit ihmetellä, ettei saa yhdynnässä, ei tietenkään, kun mikään ei osu oikeaan paikkaan. :|
Mä en tykkää löysistä minuutin munista :x :$Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Paksuus ja kovuus on paljon tärkeämpiä seikkoja. tai se kovuus nyt ainakin.
Mun mielestä se vaan ei tunnu, jos miehellä ei ole tarpeeksi kova.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei sekään juu kivalta tunnu mun mielestäni, mutta kyllä sen nyt sentään täytyy tuntua. Mutta, en mä ole sellaista voinut suoraan päin näköä sanoa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä, musta se pituus on siin ihan turha juttu. miksi pitäisi keikkua jonkun tikun nokassa ja sit ihmetellä, ettei saa yhdynnässä, ei tietenkään, kun mikään ei osu oikeaan paikkaan. :|
No juu, kyllähän sekin varmasti vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä se vaan ei tunnu, jos miehellä ei ole tarpeeksi kova.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei sekään juu kivalta tunnu mun mielestäni, mutta kyllä sen nyt sentään täytyy tuntua. Mutta, en mä ole sellaista voinut suoraan päin näköä sanoa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä, musta se pituus on siin ihan turha juttu. miksi pitäisi keikkua jonkun tikun nokassa ja sit ihmetellä, ettei saa yhdynnässä, ei tietenkään, kun mikään ei osu oikeaan paikkaan. :|
juu, en mä muista sellaiseen vehkeeseen törmänneeni joka olis ollut jotenkin häiritsevän iso tai pieni :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:älkää olko polosia ja uskoko jotain tanskalaisia tutkimuksia.koolla ei ole mitään väliä,kun kahden ihmisen välillä on tiettyä tunnetta niin aivan sama minkä kokoinen pili on.
Oikeesti se on korvien välistä kiinni et onnistuuko hommat
Eniten se oma kiihotusaste vaikuttaa mulla ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:älkää olko polosia ja uskoko jotain tanskalaisia tutkimuksia.koolla ei ole mitään väliä,kun kahden ihmisen välillä on tiettyä tunnetta niin aivan sama minkä kokoinen pili on.
Mä olen törmännyt pariin häirittevän pieneen. Toisen kanssa homma meni suoraan sanoen aivan päin peetä. Toinen taas osasi korvata tämän "puutteensa" muilla tavoillaAlkuperäinen kirjoittaja diktaattori:juu, en mä muista sellaiseen vehkeeseen törmänneeni joka olis ollut jotenkin häiritsevän iso tai pieni :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:älkää olko polosia ja uskoko jotain tanskalaisia tutkimuksia.koolla ei ole mitään väliä,kun kahden ihmisen välillä on tiettyä tunnetta niin aivan sama minkä kokoinen pili on.
Treenauksen voin hoitaa vaikka kätevästi palstaillessaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eniten se oma kiihotusaste vaikuttaa mulla ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:älkää olko polosia ja uskoko jotain tanskalaisia tutkimuksia.koolla ei ole mitään väliä,kun kahden ihmisen välillä on tiettyä tunnetta niin aivan sama minkä kokoinen pili on.
sit mä oon huomannut, et kannattaa treenata alapäätä, niin tuntoa on paljon enemmän.
hyvä pointti. tietty tunne on kiihko, ja kyllä siinä irtoaa ja riittää ihan tavallinen keskikokoinen meisseli.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:älkää olko polosia ja uskoko jotain tanskalaisia tutkimuksia.koolla ei ole mitään väliä,kun kahden ihmisen välillä on tiettyä tunnetta niin aivan sama minkä kokoinen pili on.
Mutta eipä se sitten tehnyt niin kipiää siellä "peessä"!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen törmännyt pariin häirittevän pieneen. Toisen kanssa homma meni suoraan sanoen aivan päin peetä. Toinen taas osasi korvata tämän "puutteensa" muilla tavoilla
Nii voiki, tai töissä, eikä kukaan ees tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Treenauksen voin hoitaa vaikka kätevästi palstaillessaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eniten se oma kiihotusaste vaikuttaa mulla ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:älkää olko polosia ja uskoko jotain tanskalaisia tutkimuksia.koolla ei ole mitään väliä,kun kahden ihmisen välillä on tiettyä tunnetta niin aivan sama minkä kokoinen pili on.
sit mä oon huomannut, et kannattaa treenata alapäätä, niin tuntoa on paljon enemmän.
En tarkoittanut sillä tavalla päin peetä Mulle se reikä on exit only :$Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta eipä se sitten tehnyt niin kipiää siellä "peessä"!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen törmännyt pariin häirittevän pieneen. Toisen kanssa homma meni suoraan sanoen aivan päin peetä. Toinen taas osasi korvata tämän "puutteensa" muilla tavoilla
Mä en halua nähdä, kiitos vaan. Ja ei nyut ketään kohtaan henk. koht, vaan muuten vaan. Ei ole rinnat sama asia, kuin sukupuolielin.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Mut hei! Ku täällä on se tissikuvaketju jo ollu, niin nythän vois miehet laittaa kuvia vehkeistään et saadaan me naiset sit arvioida kokoa, ja Timppa aloittaa!
Eipä muuten aloitakkaan!Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Mut hei! Ku täällä on se tissikuvaketju jo ollu, niin nythän vois miehet laittaa kuvia vehkeistään et saadaan me naiset sit arvioida kokoa, ja Timppa aloittaa!