Koodi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbojurpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Turbojurpo

Aktiivinen jäsen
09.10.2008
16 765
16
38
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kaikki myynti/osto/lahjoitetaan/otetaan vastaan viestit poistetaan.
Tämä koskee myös flora- ja vastaavia koodeja.
Sääntöjen toistuvasta rikkomisesta tullaan jatkossa antamaan lomaa palstalta.

Ja tämä ihan oikeasti on nyt totta: bannia tulee jokaisesta koodi aloituksesta.

Tätähän pitää kokeilla... miten sinulla, Koodi, on tämä aamu lähtenyt liikkeelle?

En käsitä, miksi tällaiset koodialoitukset ovat niin tuomittavia.

miun tekis mieli vähän uhmata ja katsoa missä se raja menee. Jos mustaantuisin nikillä vapaa pingukoodi xxxxxxxx.

Mulla ois noita koodeja useampi, ni sit vaihtelisin nikkiä koko ajan, ehkä joku tauis ja kopsais ja ottais, mutta saisinko mä bannia? Kun enhän mä varsinaisesti jakelis koodia, enkä tekis koodi-avauksia tahi viestejä. Voisin vaikka avata otsakkelleea, "onpas kiva ilma" ja nimim ois Vapaa pingukoodi xxxxxx

Tällasta pohdin, ja ihan väärässä paikassa, koska eihän tämä avaus liittynyt mitenkään minuun. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja rajojen kokeilija:
miun tekis mieli vähän uhmata ja katsoa missä se raja menee. Jos mustaantuisin nikillä vapaa pingukoodi xxxxxxxx.

Mulla ois noita koodeja useampi, ni sit vaihtelisin nikkiä koko ajan, ehkä joku tauis ja kopsais ja ottais, mutta saisinko mä bannia? Kun enhän mä varsinaisesti jakelis koodia, enkä tekis koodi-avauksia tahi viestejä. Voisin vaikka avata otsakkelleea, "onpas kiva ilma" ja nimim ois Vapaa pingukoodi xxxxxx

Tällasta pohdin, ja ihan väärässä paikassa, koska eihän tämä avaus liittynyt mitenkään minuun. :ashamed:

joo ehdottomasti

Yhteistyössä