Kontula / kurkimäki

asuin siellä 2000-2005 ja ei mul ollu valittamista.kontulan ostarilla kaikki tarvittava.kauheesti peloteltiin että tosi rankkaa seutua,muttei mun mielestä.
sillo ko asuin siellä olikohan tv2 ko teki tv-ohjelman kun kontula muuttunut lapsiperheiden paikax...

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
asuin siellä 2000-2005 ja ei mul ollu valittamista.kontulan ostarilla kaikki tarvittava.kauheesti peloteltiin että tosi rankkaa seutua,muttei mun mielestä.
sillo ko asuin siellä olikohan tv2 ko teki tv-ohjelman kun kontula muuttunut lapsiperheiden paikax...

Itse asutaan aika lähellä kontulaa ja tosiaan kontulas käydään aina kaupas jne :) Niin mietitty että jos halvempien vuokrien peräs muuttais kontulan puolelle....

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:

Itse asutaan aika lähellä kontulaa ja tosiaan kontulas käydään aina kaupas jne :) Niin mietitty että jos halvempien vuokrien peräs muuttais kontulan puolelle....

asuttiin 100m metrosta,eli ihan ostarin vieressä

Mieheni väittää että kontula olisi rauhoittunut siitä mitä se oli esim.-90 luvulla. Itse en siitä paikasta mittee tiedä, mutta tuo puoliskoni joutuu siellä töiden puolesta käymään keikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Manna:
En asuisi sielä. Tai kai lähinnä se aseman seutu on levotonta.

no nykyään en tiiä,mutta sillon ko mä asuin ni ihan normi meininkiä

Normimeininkiä. No, mikä kullekin on sitten normaalia...Itse olen onneksi aina asunut muualla kuin juoppojen ja narkkarien keskellä betonilähiössä idässä eli en pitäisi Kontula/Kurkimäkeä ihan normaalimeininkinä ; )

Yhteistyössä