konsertti-ilta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Olen kohta valmis", huikkaan samalla kun siirryn vessasta vaatehuoneeseen vaihtamaan vaatteet. Valitsen illaksi yhden kietaisumekoistani ja puen sen päälle. Astun olohuoneeseen ja huomaan sinun katselevan televisiota etkä heti huomaa minua, mikä antaa minulle aikaa katsella sinua kaikessa rauhassa. Mietin, miten upealta ja haluttavalta näytät siinä siistissä kauluspaidassasi rennosti sohvalla. Huomaat minut ja silmäsi syttyvät ja huomaan katseesi vaeltavan kehollani. "Näytät uskomattoman hyvältä", sanot ja hymyilen sinulle vienosti samalla kun lähden kulkemaan olohuoneen poikki sinun luoksesi. Istun hajareisin syliisi istumaan, mikä yllättää sinut, mutta tokenet nopeasti ja tartut hymyillen lantiostani kiinni. Kumarrun suutelemaan korvaasi ja alan samalla liikuttamaan lantiotani hitaasti edestakaisin sylissäsi. Siirryn suullani kaulallesi ja huokaat. Liikun kiusoittelvasti sylissäsi ja tunnen kalusi kovettuvan. Vilkaisen kelloa ja totean, että meidän pitäisi lähteä ja nousen ylös sylistäsi. Saavumme konserttisaliin ja löydämme omat paikkamme. Pian salin valot sammuvat ja konsertti alkaa. Lasken käteni reidellesi ja alan liikuttaa sitä hitaasti kohti nivusiasi. Hieron reitesi yläosaa ja alavastaa kiusoitellen ja välttäen koskettamasta penistäsi. Avaat hieman jalkojasi ja vien kätesi haaroväliisi ja alan hieromaan penistäsi housujen läpi. Huomaan peniksesi kovettuvan, huokaiset ja siirrät takkiasi syliisi etumuksesi suojaksi. Siirrän käteni vyötäröllesi ja avaan hitaasti housujesi napin ja vetoketjun. Vilkaisen ympärilleni varmistaakseni, ettei kukaan kiinnitä meihin huomioita ja kun muut keskittyvät konserttiin, jatkan kädelläni matkaa housuihisi. Hyväilen hellästi kovaa varttasi ja herkkää, pehmeää terskaasi ja päästät taas huokauksen. Kuiskaat korvaani ehdotuksen poistua yhdessä vessaan, mutta pudistan päätäni ja nyökkäät minulle merkiksi jatkaa. Työnnän käteni vielä syvemmälle housuihisi ja alan hyväillä pallejasi, mistä tiedän sinun nauttivan. Jatkan vielä peniksesi hyväilyä, kunnes huomaan konsertin lähenevän loppua ja kuiskaan korvaasi että eiköhän tämä riitä tältä erää. Konsertin loputtua menen käymään vessassa ja sinä menet jo autolle odottamaan. Vessaan päästyäni kumarrun riisumaan alushousuni ja huomaan, että ne ovat jo ihan märät. Sujautan ne käsilaukkuuni ja lähden vessasta. Sinun luoksesi päästyäni työnnät minut autoa vasten ja suutelet rajusti. Vastaan suudelmaan ja vedän sinua lähemmäksi. Tunnen, miten vartalosi painautuu omaani vasten ja kielesi hyväilee omaani, kunnes vetäydyt pois ja komennat minut autoon. Pysähdymme liikennevaloissa ja lasket kätesi reidelleni siirtäen samalla mekkoni helmaa sivuun. Liu'utat kättäsi ylöspäin reidelläni ja päästät yllättyneen ännähdyksen, kun saavutat jalkovälini kädellä ja huomaat, ettei minulla ole alushousuja. Hymyilet mielissään ja alat hieroa klitoristani. Kotipihaan saavuttuamme olen jo ihan märkä kiihotuksesta. Nousemme autosta ja saavumme hissille. Kun hissin ovet avautuvat, työnnät minut sisään ja suoraan kasvot seinää vasten. Painaudut minua vasten, työnnät taas kätesi jalkoväliini ja jatkat siitä, mihin jäit autossa. Hissi kilahtaa ja vedät minut perässäsi ulos hissistä ja sisään kotiovesta. "Mene sänkyyn ja riisu kaikki vaatteesi", komennat ja menet vaatehuoneeseen. Tottelen ja asetun sängylle odottamaan sinua. Astut ovesta sisään yläkroppa paljaana ja kravaatti kädessä. Otat kravaatin ja sidot käteni sillä sängynpäähän ja kerrot että nyt on minun vuoroni tulla kiusatuksi. Laskeudut sängylle pääsi jalkojeni välissä ja alat nuolla minua. Olen jo valmiiksi hyvin kiihottunut, joten ei mene kauan kun alan vääntelehtiä sängyllä ja lähestyä orgasmia. Huomaat tämän ja kohottaudut jalkovälistäni päällenni ja suutelet minua. Anelen sinua jatkamaan, mutta pudistat päätäsi ja otat vibraattorin yöpöytäni laatikosta. Olet niin kiihottunut, että housusi alkavat käydä ahtaiksi ja riisut loput vaatteesi ja nouset päälleni. Painaudut minua vasten ja tunnen kovan erektiosi vatsallani kun kumarrut suutelemaan minua. Avaat kravaatin ja päästät käteni vapaiksi ja työnnyt sitten hitaasti sisääni. Liikut aluksi kiduttavan hitaasti, mutta koko illan kestänyt esileikki on tehnyt tehtävänsä ja et pysty pidättelemään itseäsi kovin kauaa. Alat liikkua kovempaa ja otat vibraattorin käteesi ja ohjaat sen klitorikselleni. Panet minua yhä kovempaa ja anelen sinua tulemaan sisälleni. Orgasmini lähestyy ja alan kiemurtelemaan ja pyydän sinua panemaan kovempaa. Saavutan huippuni ja supisteluni laukaisee sinun orgasmisi ja tunnen miten purkaudut sisääni. Huokaat ja lysähdät minua vasten ja kiedon käteni ympärillesi. Suukotan otsaasi ja makaamme raukeina toisiimme kietoutuneina sinä yhä sisälläni. "Tiedäthän että rakastan sinua" sanot ja suukotat otsaani ennen kuin vetäydyt ulos ja nouset lähteäksesi pesulle.
 

Yhteistyössä