Kondylooma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Hei, raskausviikkoja kasassa 39+3 ja huomasin juuri että olen saanut yhden näpyn alapäähän.. olen sairastanut kondyn joskus vuonna 2003 mutta näyttää siltä että tuo yksi ikävä näppy olisi sitä. Kohdunkaulassa minulla ei ole ollut näppyjä mutta juuri tuossa ulkosynnyttimillä oli viimeksikkin kaksi.

Kysymys onkin onko kukaan synnyttänyt vaikka on ollut kondylooma? .. neukun mukaan sitä ei aleta enään hoitaan.. eli miten synnytän?? Onko kukaan tartuttanut lastaan synnytyksessä?

Kiitos jo nyt vast:)

Olin oireeton kantaja synnytyksessä ja mulle sanottiin et epätodennäköistä et lapseen tarttuisi synnytyksessä. Jos saat tytön niin luultavasti kondylooma on pakollinen tulevaisuus valitettavasti joka tapauksessa.. :/

Mut siis en ainakaan tietoisesti ole lastani tartuttanut, eikä tosin kyl vauvoilta sitä testaillakkaan eikä ole tullut mitään siihen viittaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Olin oireeton kantaja synnytyksessä ja mulle sanottiin et epätodennäköistä et lapseen tarttuisi synnytyksessä. "Jos saat tytön niin luultavasti kondylooma on pakollinen tulevaisuus valitettavasti joka tapauksessa.. :/ "

Mut siis en ainakaan tietoisesti ole lastani tartuttanut, eikä tosin kyl vauvoilta sitä testaillakkaan eikä ole tullut mitään siihen viittaavaa.

Siis mitä tämä tarkoittaa?

Poikaaha ne veikkaili.. itse olen miettinyt asiaa kun kondyhan tarttuu limakalvojen välisessä kontaktissa.. eli ei oikeastaan pitäisi vaikuttaa synnytykseen..Hmmm? Perskutarallaa..

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Olin oireeton kantaja synnytyksessä ja mulle sanottiin et epätodennäköistä et lapseen tarttuisi synnytyksessä. "Jos saat tytön niin luultavasti kondylooma on pakollinen tulevaisuus valitettavasti joka tapauksessa.. :/ "

"Jos saat tytön niin luultavasti kondylooma on pakollinen tulevaisuus valitettavasti joka tapauksessa.. :/ " Mitä tarkoittaa?

"Jos saat tytön niin luultavasti kondylooma on pakollinen tulevaisuus valitettavasti joka tapauksessa.. :/ " Mitä tarkoittaa?

Kirjottaja tarkoittaa varmaan sitä, että tyttö saa varmaankin tartunnan joskus joltain itse. En kyllä ole samaa mieltä.

mä synnytin ku oli pari kondya... ja ne lähti synnytyksen jälkee pois samantien,niiku lääkäri mulle sanoikin että ne lähtee hormonallisista syistä. eikä mulla enää synnytyksen jälkee koskaa oo ollukkaa niitä ja aikaaa siitä on 5vuotta. ja ei tarttunu lapseen, mä kävin synnytystapa arvioinnissa ja jossei niit näppyjä oo paljon ni sit voi synnyttää alateitse.. eli pari näppyy ei haittaa.

täytyy joskus ottaa lapselle se rokote ni ei tarttuis koskaan sukupuolielämästä se..

Alkuperäinen kirjoittaja noh:

Kirjottaja tarkoittaa varmaan sitä, että tyttö saa varmaankin tartunnan joskus joltain itse. En kyllä ole samaa mieltä.

En kyllä minäkään ole samaa mieltä :whistle:

Kiitos Yhdelle hyvälle vastaukselle!:) ajattelin jo ettei oo tosi että olen ainut! Itsellä tosiaan on pitkin raskautta ollut toi yksi näppy joka melkeen aina lähteny pois ja tullut takaisn.. minkä teet.. :/ Hirvee stressi ollut oman isän alkoholin käytön takia ja sehän näppy tuli takaisin JUURI ennen laskettua.. :/ jospa mullakin katoaa tuo yksinäinen näppy kunhan synnytän .. olen myös ollut oireeton niin monta vuotta.

joo ei huolta. mä kävin tosiaan viikkoo ennen polilla viel näyttämäs sitä ku askarrutti et voiko ala kautta synnyttää ,ku esim herpes on se joka varmasti tarttuu jos alakautta synnyttää.mut tää kondylooma ei. ja tosiaan se oli ihme et ne pari näppyy hävis synnytyksen jälkee.. ja mukavaa ku niitä ei oo ollu sen jälkee..

mullaki tällä hetkellä stressaa oman isän alkoholin kkäyttö , toivottavasti ei tulis tätä, yleensä stressin yhteydessä kärsin huuliherpeksestä.. en siis alapää :D :D

Yhteistyössä