KONDOMIN KÄYTTÖ(ongelmia)

  • Viestiketjun aloittaja asiallisia kommentteja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
Varteenotettava
Pointti oli, että kortsun kanssa pitkä aika siinä mielessä, että se ehtii vääntyä ties miten jo siinä viidessä minuutissakin. Sitähän tuossa juuri mietin että onko se kortsu sitten väärää kokoa kun ei pysty pidempään niin että se pysyisi kunnolla.
Kunhan ne pillerit saa taas käyttöön niin häviää "aikarajat" :D

No varmaan on kortsu liian suuri, jos ei varttia paikalla pysy. Itsellä pysyy 64 mm leveä Mysize ihan hyvin tollasen tunninkin session. Vaihda hyvä mies pienempään ettei tule vahinkoa. Eihän sitä pysty hommaan edes keskittymään, jos joutuu epäoleellisia miettimään.
 
Viimeksi muokattu:
Tavallinen
Pointti oli, että kortsun kanssa pitkä aika siinä mielessä, että se ehtii vääntyä ties miten jo siinä viidessä minuutissakin. :D

Kuulostaa tutulta. Joskus tuntuu, että pari työntöä ja kortsu roikkuu jo puolitiessä pois. Jotain eroja kondomeissa on, mutta ei paria milliä enempää. Liian liukastetut kortsut ovat pahimpia ja myös helposti päälle laitettavat. Easy on tarkoittaa aina myös easy off.
 
Viimeksi muokattu:
Juhani
Olis ongelma, johon pyytäisin (asiallisia) neuvoja. (Nyt jotkut tuntevat pakottavaa tarvetta ilkkua ja pilkkaa, mutta pyytäisin pidättäytymään tämän kerran. Kyse on oikeasta ongelmasta.)

Emme ole enää ihan teinejä, minäkin lähempänä 25 ja mies 30, silti olemme ihan harjottelu-asteella kondomien kanssa..vähän noloa pyydellä neuvoja, mutta nyt on pakko!

Aiemmin on ollut pillerit käytössä, joten kondomien kanssa touhuaminen nykyisen mieheni kanssa on meille kokonaan uutta. Tarkemmin sanottuna aikamoista räpeltämistä koko homma. Pahin pulma on se, ettei kondomista ole mitään hyötyä, kun se lipsahtaa "pois päältä". Niin siis lipsahtaa vaan, ei meistä kumpikaan sitä halua ottaa pois päältä, sillä emme halua raskautta. Tautien vaaraa ei ole, ainoastaan raskauden haluamme torjua. Toinen ongelma on hiertymät. Mikä näihin ongelmiin avuksi?
Kondomin käytössä kannattaa laittaa lisävoidetta emätimeen, esim KY-voide käy, rauhalinen ja hidas toiminta auttaa asiaa. Sisäänvienti hitaasti ja kun oppii halitsemaan itsensä on se mukavaa, siemensyöksyn aikana voi yrittääsitä pidättää, eli laskea ne pikkuveikot varovasti kumiin, tiukka kondoomi on mukavampi kuin liian väljä, orgasmin aikana tiivisterengas puristaa mukavasti penistä.
Olen itse käyttänyt eri laatuja ja mielestäni parhaita ovat muotoilut ns- tavaliset kumit, ei kannata ostaa erikoisesti muotoiltuja ja lateksitomia koska ne ovat kalliita ja epämukavia olemme vaimoni kanssa käyttäneet yli 10 vuotta kondomia ja vain alkuaikoina meni joku rikki.
 
Viimeksi muokattu:
Juhani
Olis ongelma, johon pyytäisin (asiallisia) neuvoja. (Nyt jotkut tuntevat pakottavaa tarvetta ilkkua ja pilkkaa, mutta pyytäisin pidättäytymään tämän kerran. Kyse on oikeasta ongelmasta.)

Emme ole enää ihan teinejä, minäkin lähempänä 25 ja mies 30, silti olemme ihan harjottelu-asteella kondomien kanssa..vähän noloa pyydellä neuvoja, mutta nyt on pakko!

Aiemmin on ollut pillerit käytössä, joten kondomien kanssa touhuaminen nykyisen mieheni kanssa on meille kokonaan uutta. Tarkemmin sanottuna aikamoista räpeltämistä koko homma. Pahin pulma on se, ettei kondomista ole mitään hyötyä, kun se lipsahtaa "pois päältä". Niin siis lipsahtaa vaan, ei meistä kumpikaan sitä halua ottaa pois päältä, sillä emme halua raskautta. Tautien vaaraa ei ole, ainoastaan raskauden haluamme torjua. Toinen ongelma on hiertymät. Mikä näihin ongelmiin avuksi?
Kondomin käytössä kannattaa laittaa lisävoidetta emätimeen, esim KY-voide käy, rauhalinen ja hidas toiminta auttaa asiaa. Sisäänvienti hitaasti ja kun oppii halitsemaan itsensä on se mukavaa, siemensyöksyn aikana voi yrittääsitä pidättää, eli laskea ne pikkuveikot varovasti kumiin, tiukka kondoomi on mukavampi kuin liian väljä, orgasmin aikana tiivisterengas puristaa mukavasti penistä.
Olen itse käyttänyt eri laatuja ja mielestäni parhaita ovat muotoilut ns- tavaliset kumit, ei kannata ostaa erikoisesti muotoiltuja ja lateksitomia koska ne ovat kalliita ja epämukavia olemme vaimoni kanssa käyttäneet yli 10 vuotta kondomia ja vain alkuaikoina meni joku rikki.
 
Viimeksi muokattu:
pekka
Alkuperäinen kirjoittaja . Pahin pulma on se:
Jo aloittelevana kondomin käyttäjänä huomasin, ettei kondomi pysy kauaa päällä. Silloin ainakin useampikin nainen kertoi, että ilmiö on ihan tavallinen. Eri kokoisia kondomeita on hankala löytää, ja varsinkin pienempiä ei Suomesta tahdo löytyä.

Nykyisessä parisuhteessa olemme käyttäneet noin tuhat kondomia ja aika monta merkkiä on ehtinyt kokeilla. Olen aina etsinyt pienempiä kondomeita, koska pois luiskahdus on ollut todella tavallista. Joskus kuitenkin kokeilimme keskikokoa isompaa kondomia, joka tuntui päällä tosi mukavalta. Ihmeellisintä oli, että se pysyi paikoillaankin ihan yhtä hyvin (huonosti) kuin muutkin kondomit.

Nykyisin olemme yhdynnässä aina ilman kondomia mahdollisimman pitkään ja laitan kondomin vasta siemensyöksyn ajaksi. Ihan peruskondomikin on pysynyt paikoillaan loppuyhdynnän ajan. Epäilen kondomin jotenkin heikentävän verenkiertoa peniksessä, ja siksi penis on kondomittoman yhdynnän aikana päässyt turpoamaan isommaksi kuin kondomissa. Tämä on ihan vain teoria, mutta käytännössäkin kondomi on pysynyt paremmin paikallaan.
 
alkuperäinen
tEIDÄN vastauksistanne ei ollut mitään apua! Löysin ratkasun anaaliseksistä.




Olis ongelma, johon pyytäisin (asiallisia) neuvoja. (Nyt jotkut tuntevat pakottavaa tarvetta ilkkua ja pilkkaa, mutta pyytäisin pidättäytymään tämän kerran. Kyse on oikeasta ongelmasta.)

Emme ole enää ihan teinejä, minäkin lähempänä 25 ja mies 30, silti olemme ihan harjottelu-asteella kondomien kanssa..vähän noloa pyydellä neuvoja, mutta nyt on pakko!

Aiemmin on ollut pillerit käytössä, joten kondomien kanssa touhuaminen nykyisen mieheni kanssa on meille kokonaan uutta. Tarkemmin sanottuna aikamoista räpeltämistä koko homma. Pahin pulma on se, ettei kondomista ole mitään hyötyä, kun se lipsahtaa "pois päältä". Niin siis lipsahtaa vaan, ei meistä kumpikaan sitä halua ottaa pois päältä, sillä emme halua raskautta. Tautien vaaraa ei ole, ainoastaan raskauden haluamme torjua. Toinen ongelma on hiertymät. Mikä näihin ongelmiin avuksi?
 
Viimeksi muokattu:
Jake4
En ole pitkään aikaan käyttänyt kortsua, mutta nyt tuli se tilanne eteen ja kävin ostamassa normi kortsuja ja kun sitä yrtitin äheltää päälle, niin ei se meinannut sitten millään rullautua päälle ja muija jo alkoi ihmettelemään, että mitä mä oikeen teen, kun vartos kalua sisäänsä. No vihdon se rullautui päälle ja minä kiireesti muijan päälle ja kalu sisään. Siinä sitten joinkin aikaa työnneltyäni alkoi tuntumaan siltä, että kortsu ei ole oikein päällä ja vedin kalun ulos ja tutkailin tilannetta ja niinhän se kortsu oli rullautunut alas ja roikkui tyhjänä, kuin makkaran kuori. Vedin kortsun pois ja uuden tilalle, mutta ehkä vartin pantuamme sama tilanne. Kolmannella kortsulle sitten sain muijan laukastua ja itsekkin laukesin. Onkohan toi kortsu nyt liian pieni vai iso?
 
ttt
En ole pitkään aikaan käyttänyt kortsua, mutta nyt tuli se tilanne eteen ja kävin ostamassa normi kortsuja ja kun sitä yrtitin äheltää päälle, niin ei se meinannut sitten millään rullautua päälle ja muija jo alkoi ihmettelemään, että mitä mä oikeen teen, kun vartos kalua sisäänsä. No vihdon se rullautui päälle ja minä kiireesti muijan päälle ja kalu sisään. Siinä sitten joinkin aikaa työnneltyäni alkoi tuntumaan siltä, että kortsu ei ole oikein päällä ja vedin kalun ulos ja tutkailin tilannetta ja niinhän se kortsu oli rullautunut alas ja roikkui tyhjänä, kuin makkaran kuori. Vedin kortsun pois ja uuden tilalle, mutta ehkä vartin pantuamme sama tilanne. Kolmannella kortsulle sitten sain muijan laukastua ja itsekkin laukesin. Onkohan toi kortsu nyt liian pieni vai iso?

Kuulostaa liian pieniltä kondoomeilta.
Kannattaa vain huoletta ostella/tilata eri kokoisia kondoomeja, niin löytyy se paras ja seksielämä saa kyllä ihan uutta puhtia.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jotkut normi kortsut ei minulla pysy päällä, jos yhdyntä kestää pitempään. Varsinkin ohuet eivät pysy päällä. Mondos classic tuntuu minulla pysyvän hyvin päällä, mutta se on hieman pienempi kooltaan. Kerran on jäänyt sisään, kun en pitänyt kiinni ulosvedon aikana.
 
Ilman kondomia parasta
Jotkut normi kortsut ei minulla pysy päällä, jos yhdyntä kestää pitempään. Varsinkin ohuet eivät pysy päällä. Mondos classic tuntuu minulla pysyvän hyvin päällä, mutta se on hieman pienempi kooltaan. Kerran on jäänyt sisään, kun en pitänyt kiinni ulosvedon aikana.[/
Jotkut normi kortsut ei minulla pysy päällä, jos yhdyntä kestää pitempään. Varsinkin ohuet eivät pysy päällä. Mondos classic tuntuu minulla pysyvän hyvin päällä, mutta se on hieman pienempi kooltaan. Kerran on jäänyt sisään, kun en pitänyt kiinni ulosvedon aikana.
Kondomien käyttö on hankalaa. Onneksi himoitsen vanhempia naisia. Panen eronnutta 60-vuotiasta naista.Saan panna häntä paljaalla ja laskea spermat sisään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olin ostamassa liukuvoidetta samalla ostin keskikokoisen kondomipakkauksen, kotona aloin sovittaa kondomia seisovan peniksen päälle lähti hyvin rullautuun, mutta noin puolenvälin kohdalla en saanut pidemmälle. Parin päivän kuluttua tein uuden yrityksen, sama tilanne, peniksen mitat terskan takaa noin 3cm palleista vähän matkaa 4,5 cm pituus 16cm nyt kysyisin pitääkö kondomin rullauta auki palleihin asti minulla jäi puoli matkaan, miksi en saanut rullaantuun auki pidemmälle, jos tiet kerro.
 
vierailija
Olin ostamassa liukuvoidetta samalla ostin keskikokoisen kondomipakkauksen, kotona aloin sovittaa kondomia seisovan peniksen päälle lähti hyvin rullautuun, mutta noin puolenvälin kohdalla en saanut pidemmälle. Parin päivän kuluttua tein uuden yrityksen, sama tilanne, peniksen mitat terskan takaa noin 3cm palleista vähän matkaa 4,5 cm pituus 16cm nyt kysyisin pitääkö kondomin rullauta auki palleihin asti minulla jäi puoli matkaan, miksi en saanut rullaantuun auki pidemmälle, jos tiet kerro.
 
vierailija
Olin ostamassa liukuvoidetta samalla ostin keskikokoisen kondomipakkauksen, kotona aloin sovittaa kondomia seisovan peniksen päälle lähti hyvin rullautuun, mutta noin puolenvälin kohdalla en saanut pidemmälle. Parin päivän kuluttua tein uuden yrityksen, sama tilanne, peniksen mitat terskan takaa noin 3cm palleista vähän matkaa 4,5 cm pituus 16cm nyt kysyisin pitääkö kondomin rullauta auki palleihin asti minulla jäi puoli matkaan, miksi en saanut rullaantuun auki pidemmälle, jos tiet kerro.
Liian kapealla kumilla käy noin. Havahduin itse samaan aikanaan, kun kortsua ei saanut ilman venyttelyitä rullattua varrelle. Standardikoko on vaan liian kapea toisille. Kannattaa koittaa leveämpää mallia.
 
vierailija
Eilen olin panemassa yhden naisen kanssa ja se vaati käyttämään kortsua. En ole pitkään aikaan käyttänyt kortsua naidessa. Naisella oli kortsuja ja vedin sen päälle ja aloin panemaan. Hetken pantuani tuntui, että kortsu oli lähtenyt valumaan pois päältä. Vedin kullin ulos ja kortsu roikkui muutaman sentin kullin päästä. Vaihdoin uuden ja aloin panemaan. Nyt kortsu pysyi päällä ja vetelin loppuun asti.
 

Yhteistyössä