Kommunikaation vaikeus ja prioriteetit

Voi elämä taas mikä päätös työviikolle |O !

Työhöni liittyy matkustelua. Tämä on ollut tosiasia koko työsuhteeni ajan. Työsuhde alkoi yli 10 vuotta sitten, olin lasten kanssa välillä 4 vuotta kotona. Ensi viikolla on 3 matkapäivää. Näiden päivien aikana mies JOUTUU viemään omat lapsensa hoitoon ja hakemaan heidät myös. Kun en ole työmatkalla, hoidan viemiset ja hakemiset aina. Tänään mies sitten heti kotiin tultuaan (valmiiseen ruokapöytään toki, kyllähän vaimo äkkiä työpäivän jälkeen ruoan pöytään pyöräyttää...) alkoi kiukuttelemaan miten hänellä on taas ensi viikolla hankalaa töissä kun joutuu käyttämään liukumia ja sitten on taas saldo niin ja niin paljon miinuksella. Hänelle olisi helpompaa jos lapset voisi viedä klo 7 hoitoon. Niin joo ja juu. Kun hoitosopimuksia ja -aikoja tuossa täyttelin, kysyin myös miehen mielipidettä aikoihin, koska silloin kun olen matkalla, hän vie ja hakee lapset. Silloin minun aikatauluni oli vielä ihan ok, koska hänellähän on liukuva työaika |O . Hän ei vaan ollut ymmärtänyt, että minulla on näin paljon matkoja. 8 viikon aikana siis 6 päivää, jolloin on sekä vienyt että hakenut lapset ja lisäksi 3 jolloin on hakenut heidät. Vertailun vuoksi, esim. toukokuussa mulla oli 15 matkapäivää...

Ja nyt ei voi tehdä liukumia takaisin, koska tänään / viikonloppuna pitää katsoa työkaverin konetta, hän lupasi laittaa sen kuntoon... Miehen veli soitti tänään klo 17 ja tarvitsi miestä tänään talolleen, pitää tehdä sähköhommia... Kun huomautin, että noistakin voisi sopia vähän etukäteen, niin hirveät pultit, soittihan hänen veljensä etukäteen. Niin. Olihan miehellä sitten kolme tuntia aikaa ilmestyä veljen työmaalle...

Kunhan vaan sapettaa runsaasti. Kotona on vain lapset eikä heidänkään tarvitse olla sitten sijaiskärsijöinä mun kututukselleni :ashamed: . Siksi tämäkin turha vuodatus...
 

Yhteistyössä