Kommentteja miehen itsetyydytykseen parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boneface
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Boneface

Vieras
Millaisia kannanottoja/mielipiteitä suuntaan tai toiseen tulee seuraavanlaiseen tapahtumaan.

- Nainen yllättää miehen herättyään yöllä vessasta tämän juuri tyydytettyä itsensä. Seksiä parisuhteessa piisaa eikä mies pidä naista riittämättömänä, vaikka keskusteluja seksin urautumisesta onkin käyty.
- Miehen perustelu toiminnalle on kuluneen viikon harvat seksikerrat menojen vuoksi ja niistä koituneet paineet - joiden purkaminen yhdellä nopealla yhdynnällä ei täysin "purkanut" niitä. Mies kysyi ennen nukkumaanmenoa seksin mahdollisuudesta, johon nainen sanoi että väsyttää liikaa.
- Naisen ensireaktio on kimpaantuminen, sarkastiset huomautukset "muiden naisten ajattelusta" sekä kysymys onko tällaista tapahtunut aiemmin. Miehen rehellinen vastaus on, että muutamia kertoja - tästä nainen kimpaantuu entisestään, ja vaatii, että miehen olisi tullut herättää nainen ja tämä olisi avustanut purkautumisessa.
- Tästä seuranneessa keskustelussa mies perustelee, ettei uninen nainen anna mitään syytä kiihotukselle, ja että siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä, koska halusi vain nopean purkautumisen kevyelle "painejomotukselle".
- Miehestä nainen ylireagoi ja olettaa, että pystyy tarjoamaan kiihotuksen/tyydytyksen tilanteessa missä tahansa. Nainen on omasta mielestään riittävä ja seksuaalisesti kykenevä ettei miehen tarvitsisi runkata. Mies on samaa mieltä, mutta kokee silloin tällöin tarvetta nopeaan itsetyydytykseen.

Miten suhtaudutte parisuhteessa tapahtuvaan masturbointiin silloin, kun kumppani on läsnä samassa tilassa. Entä edellisen skenaarion keskustelu/perusteet? Onko naisen syytä suuttua/närkästyä? Toimiko mies mielestänne oikein ja järkevästi?

Huhhuh mitä tekstiä! Olin kyllä joskus kuullut, että kaikki naiset eivät välttämättä katso hyvällä miehen runkkausta parisuhteessa ollessaan, mutta en arvannutkaan että se voisi jotakuta oikeasti noin häiritä. Minun on todella vaikea samastua ihmisiin, jotka rajoittavat ja pyrkivät kontrolloimaan toisen noinkin yksityistä ja ihmiselle luonteenomaista tarvetta. Herää epäilys, että mahtaakohan esimerkin nainen olla tiukkakin uskis, kun kerran suhtautuminen omasta kehosta nautiskeluun on noin jyrkkä ja rajoittunut, suorastaan keskiaikainen.

Omasta parisuhteestani sen verran, että meillä masturbointi näyttelee erittäin merkittävää osaa seksielämässämme. Harrastamme miehen kanssa "yhteisrunkkuja", eli tyydytämme itseämme katsellen samalla toisiamme. Toisinaan toinen on pelkässä katselijan roolissa, mutta usein käy niinkin että tilanne kuumenee sen verran, ettemme malta pitää näppejämme erossa toisistamme. :) Ja jos yllätän mieheni kylpyhuoneesta masturboimasta, en taatusti vedä niitä herneenpalkoja nenuun vaan menen avuksi!

Eikä miehen masturbointi varmastikaan hänen seksihalujaan tapa niin, että oikea nainen ei enää Nyrkki-Kyllikin jälkeen maistuisi. Tutkimustenhan mukaan ihmiset, joilla on aktiivinen seksielämä, myös masturboivat muita enemmän! Nämä kaksi eivät siis suinkaan sulje toisiaan pois. Teidän molempien kannattaisi muuten lukea tämän päivän Hesarista juttu sooloseksistä, siinä oli vinkkejä siitä miten suhtautua runkkaukseen parisuhteessa ja muuta kiinnostavaa. Mainitset seksielämänne urautuneen - itsetyydyksen mukaanottaminen teille mieleisessä muodossa saattaisi piristää sen aivan uusiin sfääreihin!

Oma neuvoni naiselle on, että höllää sitä nutturaa ja suo miehellesi omasta kehosta nauttimisen ilo. Varmin tapa tuhota parisuhde on viedä toiselta yksityisyys ja tila hengittää. Suosittelisin myös lämpimästi sooloseksin ottamista omaan päiväohjelmaan. Ja tarinan miehelle sellaiset terveiset, että pidä hyvä mies tiukasti omista oikeuksistasi kiinni, parisuhteessa oleminen ei tarkoita että kumppanisi saa omistusoikeuden kehoosi! Koska masturboinnissa on kyse seksuaalisuudesta, yhdestä ihmisen perustarpeista, sen kieltäminen on sama kuin kieltäisi nauramisen tai peseytymisen tai minkä tahansa muun ihmiselle tärkeän elämänlaadun parantajan. Tsemppiä, toivottavasti pääsette asian suhteen yhteisymmärrykseen!

Ymmärrän sen, että naisen seksuaalisuuteen kuuluu se, että oma identiteetti rakentuu sitä kautta, että seksin kautta saa hyväksyntää naisena ja se kolhaisee itsetuntoa jos ei tunne itseään riittäväksi. No mutta sitten, pitääkö sen olla niin?
Harmittaa aloittajan puolesta, että hän ottaa itseensä em. asian ja kokee itsensä riittämättömäksi. Joudun kallistumaan myös tokakommentoijan linjoille siitä että seksuaalisuus on kuin suuri malja, josta kaikki saavat juodakseen. Tällä hetkellä en itse seurustele ja masturbaationi on siinä määrin tyydyttävää että (satunnais)seksi miehen kanssa taas jää kakkoseksi. Ehkä ap:n kannattaisi vielä tutkailla omia nautintomahdollisuuksiaan.

Miten suhtaudutte parisuhteessa tapahtuvaan masturbointiin silloin, kun kumppani on läsnä samassa tilassa. Entä edellisen skenaarion keskustelu/perusteet? Onko naisen syytä suuttua/närkästyä? Toimiko mies mielestänne oikein ja järkevästi?

Olipas tosiaan oudon tiukkapipoista tekstiä, ja minä kun luulin olevani vanhanaikainen :) Ei todellakaan ole syytä suuttua jos toinen masturboi, kun seksielämä kuitenkin muuten on kunnossa. Eri asia olisi se, jos nainen eläisi puutteessa siksi että mies mieluummin runkkaa kuin on naisensa kanssa. Lyhyesti siis, nainen voisi hellittää hieman, mies ei ole tehnyt mitään väärää.

Itse olen vain tyytyväinen että mies harrastaa itsetyydytystä, hän kun muuten haluaisi seksiä joka päivä kun itse taas haluan noin kerran viikossa. Olen itsekin masturboinut joskus kun mies nukkuu, ihan vain siksi etten halunnut herättää miestä jolla oli aikainen töihin lähtö.

Viimeksi muokattu:
kun parisuhteessa oleva mies masdurpoi niin taatusti hän ei ajattele silloin omaa kumppaniaan vaan jotain tissipimpoa ja tämän bodoksilla suurennettuja häpyhuuliaan.masdurpoiva mies tekee huorin kumppaniaan kohden.sellainen mies pitää jättää ja ottaa kunnon mies tilalle

kun parisuhteessa oleva mies masdurpoi niin taatusti hän ei ajattele silloin omaa kumppaniaan vaan jotain tissipimpoa ja tämän bodoksilla suurennettuja häpyhuuliaan.masdurpoiva mies tekee huorin kumppaniaan kohden.sellainen mies pitää jättää ja ottaa kunnon mies tilalle

Ja parisuhteileva nainen ajattelee masturboidessaan vain kumppaniaan?...

Minä en ainakaan.

Enkä usko, että on millään tavalla realistista edellyttää puolisoltaan sitä, ettei tämä koskaan edes AJATTELE muita. Sellaiseen kykenevät todennäköisesti lähinnä aseksuaalit.

Viimeksi muokattu:
No eiköhän se mardurpoidessa tuleva mielikuva ole kuitenkin mielikuvituksen tuote.

Minulle se on kuva jossa nainen haluaa katsella elintäni, ja suorastaan ihailee sitä.

Mitä sillä sitten on väliä, kuka haluaa katsella.

Pääasiana on mielikuvassani ne naisen ilmeet kasvoilla, kun katselee sitä toimitusta.

Kyllä vaimo saa tulla mielikuvaani, jos vaan tahtoo, tai sitten ihan livenä katsomaan.

Mutta kun ei tahdo, niin kai silloin mielikuvani saan pitää.

Salaa valtaosa miehistä kuitenkin masdurpoi.

Pikkuisen härnäsin oikeinkirjoitus ojentajia tässä samalla.
Ihan vaan lystikseni.

Viimeksi muokattu:
Minustakin alkuperäisjuttu on hiukan liian tiukkapipoista.Itse olen tilanteessa jossa kärsin seksin puutteesta siksi,että mieheni runkkaa.En vaan ole vielä keksinyt miteä tekisin asian suhteen.Joten jollain tavalla ymmärrän Bonefacea mutta toisaalta en jos kerran oma seksielämä on tyydyttävää.Itse kun kuuluun sarjaan ei tyydyttävä ja siksi minua kismittääkin.

Kun et osaa vierasperäisiä sanoja, niin opettele tai pidättäydy kotimaisissa. Suurin osa ihmisistä masturboi ihan avoimesti puolison tietoisesti.
Kas kummaa minäpä pystyin huijaamaan teidät kaikki.

Henkilö jolle vastasin kirjoitti tuon masturboinnin kuten minä kirjoitin.
Siis minä matkin hänen tyyliään ihan lystikseni.
Mainitsin myös syyn miksi tein noin.
Ihan vaan härnätäkseni oikeinkirjoitus ojentajia.

Kas vaan, kun minua syytetään jo naapureidenkin virheistä.

Mutta mitäpä tuosta, kun virheistä aina oppii jotakin.

Minäkin opin ettei virheitä kannata imitoida.

Viimeksi muokattu:
Miten suhtaudutte parisuhteessa tapahtuvaan masturbointiin silloin, kun kumppani on läsnä samassa tilassa.

Näin naisnäkökulmasta ajateltuna mikäänhän ei ole niin ihana, kuin miehen seisova ja liikkuva elin. Voiko nautinnollisempaa olla kuin ihailla sen huikenevaa upeutta, sekä suudella ja ottaa suihin tämä koko komeus. Nautintoon voi liittää oman fantasioinnin ja yhteisen masturboinnin. Kysehän on ihanan luonnollisesta ja hyvää tuottavasta seksuaalisuuden toteuttamisesta. Voiko siinä mitään pahaa olla!

Viimeksi muokattu:

Oletko varma että seksiä yhdessä harrastettaessa se mies ajattelee sitä vaimoaan tai vaimo miestään? Ehkä molemmat laittavat silmät kiinni ja kuvittelevat olevansa sen "tissipimpon" tai jonkin adoniksen kanssa. Siinä molemmat tekevät kai sitten huorin yhtä aikaa. Hohhoi.

Viimeksi muokattu:
Oletko varma että seksiä yhdessä harrastettaessa se mies ajattelee sitä vaimoaan tai vaimo miestään? Ehkä molemmat laittavat silmät kiinni ja kuvittelevat olevansa sen "tissipimpon" tai jonkin adoniksen kanssa. Siinä molemmat tekevät kai sitten huorin yhtä aikaa. Hohhoi.
Noinhan se menee.

Minäkin ajattelen useinmiten ellien kirjoituksia.

En tietenkään ketään henkilönä, vaan niitä kertomuksia.
Esimerkiksi niitä joissa kerrotaan miten orgasmi saadaan.
Nuo miehen elimen ihailukertomukset ovat myös käyttökelpoisia.

Sitten tuli vielä itsetyydytyksestä mieleen.
Lasketaanko sukuelinten ja sen alueen hyväily itsetyydytykseksi, jos sillä hyväilyllä ei ole tarkoitus johtaa laukeamiseen.

Tuo tuli siitä mieleen, kun näin vanhenmiten se laukeaminen ei aiheuta juuri minkäänlaista tunnetta.
Silti ne hyväilyt tuntuvat kivoilta itsetehdenkin.
Tietysti kaikkein mukavinta olisi, jos vaimo tekisi ne hyväilyt ihaillen.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kuvanpiirtäjä;10569596:
Joudun kallistumaan myös tokakommentoijan linjoille siitä että seksuaalisuus on kuin suuri malja, josta kaikki saavat juodakseen.

Tätä on vaimokin useaan otteeseen selittänyt minulle hiukan eri sanoille kun on jäänyt kiinni siitä että muut miehet ovat maljastaan saaneet juoda. Ei silti ole paljon oloa helpottanut, erotakaan en ole halunnut mutta kai se on pakko vaan hyväksyä sitten ettei malja käytössä kulu :(

Tätä on vaimokin useaan otteeseen selittänyt minulle hiukan eri sanoille kun on jäänyt kiinni siitä että muut miehet ovat maljastaan saaneet juoda. Ei silti ole paljon oloa helpottanut, erotakaan en ole halunnut mutta kai se on pakko vaan hyväksyä sitten ettei malja käytössä kulu :(

Tervetuloa klubiin!

Malja ei kulu juomisesta eikä järvi soutamisesta. Mitä useampi soutaja, sen parempi? Kajakkikaksikko, vajakkikaksikko, umpikuusikko, perämiehetön seitsikko. Kaikki tuli vissiin käytyä läpi, ennen kuin arvasin ottaa hatkat ymmäräväisen aviomiehen roolistani.

"Se kun vaan tuntui niin oikealta" selitti entinen pikkurouva jälkeenpäin, kiinni jäätyään.

Minusta vaan tuntui niin oikealta heittää hutsu kartanolle.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa klubiin!

Malja ei kulu juomisesta eikä järvi soutamisesta. Mitä useampi soutaja, sen parempi? Kajakkikaksikko, vajakkikaksikko, umpikuusikko, perämiehetön seitsikko. Kaikki tuli vissiin käytyä läpi, ennen kuin arvasin ottaa hatkat ymmäräväisen aviomiehen roolistani.

"Se kun vaan tuntui niin oikealta" selitti entinen pikkurouva jälkeenpäin, kiinni jäätyään.

Minusta vaan tuntui niin oikealta heittää hutsu kartanolle.

Ai tuntui hyvältä kun teit päätöksen? Kumpi sen päätöksen tekikään? Syy ja seuraus ja...

Viimeksi muokattu:
Minä ymmärrän kyllä alkuperäistä kirjoittajaa sikäli, että ei tunnu kivalta kun puoliso runkkaa salaa yöllä - siis toisen selän takana. Siitä varmaankin tulee se tunne että siinä on jotain "salattavaa" vaikka kyse onkin vain miehisestä, fyysisestä TARPEESTA PURKAUTUA.

Ja toki sekin, että arvaa toisen ajattelevan jotain "tissibimboa" runkatessaan, vielä pahentaa fiilistä :(

Ei kai kukaan nauti riittämättömyyden tunteesta ?!

Minä ymmärrän kyllä alkuperäistä kirjoittajaa sikäli, että ei tunnu kivalta kun puoliso runkkaa salaa yöllä - siis toisen selän takana. Siitä varmaankin tulee se tunne että siinä on jotain "salattavaa" vaikka kyse onkin vain miehisestä, fyysisestä TARPEESTA PURKAUTUA.

Ja toki sekin, että arvaa toisen ajattelevan jotain "tissibimboa" runkatessaan, vielä pahentaa fiilistä :(

Ei kai kukaan nauti riittämättömyyden tunteesta ?!

Vessassakin käydään tarpeilla yleensä ihan ovi kiinni ja yksin. Silti siinä ei ole mitään salattavaa vaan kyse on normaalista intimiteetistä. Masturbointi on nimenomaan yksityinen tapahtuma jos ei erikseen muuta haluta.

Viimeksi muokattu:
Ap kirjoitti näin:"- Naisen ensireaktio on kimpaantuminen, sarkastiset huomautukset "muiden naisten ajattelusta" sekä kysymys onko tällaista tapahtunut aiemmin. Miehen rehellinen vastaus on, että muutamia kertoja - tästä nainen kimpaantuu entisestään, ja vaatii, että miehen olisi tullut herättää nainen ja tämä olisi avustanut purkautumisessa."

Ap:lla on kova tarve hallita puolisoaan ja kaiketi huono itsetunto. Minusta olisi ärsyttävää herätä kesken unien siihen, että mies haluaisi minun tyydyttävän hänet tai avustavan masturboinnissa! Kokisin sen alentavana ja nöytyyttävänä itseäni kohtaan.

Miksi salaa kirjoitti: Minä ymmärrän kyllä alkuperäistä kirjoittajaa sikäli, että ei tunnu kivalta kun puoliso runkkaa salaa yöllä - siis toisen selän takana. Siitä varmaankin tulee se tunne että siinä on jotain "salattavaa" vaikka kyse onkin vain miehisestä, fyysisestä TARPEESTA PURKAUTUA."

Olisiko miehen siis pitänyt herättää nainen ja sanoa: "hei, mä meen nyt runkkaamaan"?

Minusta osoittaa naiselta todella surkeaa itsetuntoa ja kontrollointipakkoa, jos nainen haluaa kontrolloida miehen seksuaalisuutta. Jokaisella on oikeus parisuhteessakin päättää seksuaalisuudestaan, jos sillä ei satuteta ketään. Masturbointihan on loistava keino tasoittaa eroavuuksia, joita väkisin tulee ajan myötä naisen ja miehen välillä. Tiedän ystäväpiiristä, että moni pariskunta ei harrasta seksiä silloin, kun naisella on kuukautiset pahimmillaan, joten mies voi silloin harrastaa vapaasti masturbointia, jos hän ei malta odottaa siihen, että nainen on taas "ajokunnossa". Olisi aika idioottimaista ajatella, että miehellä ja naisella olisi aina täsmälleen samaan aikaan seksuaalista halukkuutta.

Minusta ongelma on vasta sitten, jos toinen haluaa mieluummin vain hoitaa paineensa omin käsin, jolloin se masturboimaton/vähemmän masturboiva elää puutteessa. Silloinhan tilanne on sama kuin kaksi kämppäkaveria asuisi yhdessä!!! Miksei tällainenkin käy, jos siitä on yhdessä sovittu, mutta jos seksuaaliseen suhteeseen on alettu ja varsinkin, jos yhteenmuuttovaiheessakin on vielä erittäin aktiivinen ja hyvä seksielämä, niin ei se ole oikein hyvä ratkaisu, että toinen yksipuolisesti päättää jättäytyä yhteisestä seksielämästä pois.